Køb af CV
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-03 09:59

Hej NG
Vi er et midaldrende par som er på udkig efter en egoistvogn.
Vi er fuldstændige nye i faget og kender ikke noget til campingvogne. Vi har
kigget på forskellige mærker og modeller.
ADRIA laver nogle vogne som passer i vægt til vores bil (må helst ikke komme
over egenvægt 900kg)-især synes vi godt om modellen EX 432 PX.
Vi vil blive meget glade hvis der er nogen her i NG som kan fortælle os om
negative såvel som positive ting om ADRIA generelt og måske om lige netop
modellen EX 432 PX !!

Mvh.
Hans Carlsen

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 15-03-03 18:52

Knaus Sunshine 450 årgang 1995 .
Særdeles velholdt og lys ikke ryger vogn . Truma
varmeovn med blæser, toiletrum med håndvask og indbygget Thetford toilet og
udvendig servicelem, . God skabsplads og 70 l Electrolux køleskab og
gaskomfur med 2 kogeblus.
Der medfølger aluminium gasflaske, reservehjul, forbrugsbatteri, flot
fortelt med nyt gulvtæppe m.v. Westfalia anti-slingre kobling. Vognen er
nysynet. Egenvægt 800 kg totalvægt 1000 kg.
Køre- og ferieklar kvalitetsvogn.
Pris 49500 kr.

Befinder sig 2635 Ishøj.

Annette og Kim
43544649

Fra : edob

Dato : 16-03-03 09:47

> [...]
> negative såvel som positive ting om ADRIA generelt og måske om lige netop

Hej HC.

Vi er "de lykkelige ejere" af en Adria exclusive 432 PX. Vi har haft den
siden jan 2002 og således kørt med den i een sommer. Vi er særdeles
tilfredse med vognen - så på mange forskellige vogne, som man jo gør - før
vi besluttede os, og jeg må sige at vi bestemt ikke har fortrudt. Vi er to
voksne som jer, ud over børnealderen, så vi har ikke brug for en CV større
end 432. Har netop brug for en CV som er nem at håndtere på længere ture
til sydeuropa. Trækkeren er en Toyota Avensis 1,8 og det kører godt og
stabilt. Jeg har svært ved at finde noget negativt at sige om vognen, dog
skal siges at "træfineren" ikke er træ men et "papirlaminat" med fotografisk
overført "træstruktur" som tiden må vise hvor slidstærkt/robust overfladen
er. Vognen er let set i forhold til størrelsen og det er opnået gennem
valget af materialer som således måske ikke virker helt så solide set med en
håndværkers øjne. Det er så op til en selv at passe på hvordan man
behandler den!

Vi har suppleret vognen med følgende:

Stabilisatortræk 1300.
Solmarkise i fuld længde.
Andre mere solide dæk.
Stereoradio.
TV/satellit.
Vandstandsmåler i tank.
Fodkontakter til vandhanerne
Aircondition i bænk.
Moskitonet til dør.
12 volt DC strømforsyning
(for blæservarmen som støjede) den indbyggede har dårlig udglatning..
Plus en hel del andre småforbedringer, blot for at nævne hvad man som
pensionist kan få tiden til at gå med!

Hvis du har direkte spørgsmål er du velkommen.
tilbage.

Venlig hilsen, Frank