Fra : Niels Andersen

Dato : 19-03-01 10:18

Jeg har fået tilsendt følgende:

>Emne: Virus varsel på mobiltelefon
>
> Jeg har fået følgende i dag:
>
> Hvis din mobiltelefon ringer, og det blinker: !?UNAVAILABLE!? på
>displayet. SÅ SVAR IKKE. Din telefonen bliver inficeret af en virus>
>
>sletter > > >> alle IMIE og IMSI information, både fra telefonen og
>SIM kortet. Og der kun en ting at gøre..nemlig at købe en ny
>telefon.
>
> Både Motorola og Nokia har bekræftet denne information. I USA
> har dennee virus ødelagt 3 millioner mobiltelefoner.
> VIDERESEND DENNE MAIL TIL ALLE DU KENDER SOM HAR MOBILTELEFON.

> [...]

Nogen kommentarer? Jeg synes det lyder urealistisk...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-03-01 10:29

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message

Er noget vrøvl står også flere gange i gruppen i forvejen og på
www.sonofon.dk og www.teledanmark.dk

Hygge

Flemming

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-03-01 10:59

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message
> Er noget vrøvl står også flere gange i gruppen i forvejen

Nå, det overså jeg... Sorry...

> og på
> www.sonofon.dk og www.teledanmark.dk

Tak skal du have, så har jeg også officielle udtalelser fra mere anerkendte
kilder end "én fra usenet". :)

Mvh.

Niels Andersen