[Storkøbenhavn] Gåtur i Hareskoven 25/3-20~
Fra : M@rk

Dato : 19-03-01 10:16

Hej alle,

så er det atter blevet tid til, at lufte vovsen sammen med
dk.fritid.dyr.hund:

   Dato      :   25/3-2001
   Tidspunkt   :   14.30
   Sted      :   Storkøbenhavn, Hareskoven

   Mødested   :   Skovbrynet Station
            2880 Bagsværd
            www.krak.dk   116 G6

Ses vi?

/Mark

PS
Svar til denne posting bedes venligst holdt i samme tråd - på den måde
er muligt for ikke-interesserede, at frafiltrere tråden

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 19-03-01 16:49

Hej Mark,

> Svar til denne posting bedes venligst holdt i samme tråd - på den måde
> er muligt for ikke-interesserede, at frafiltrere tråden

*stirrer forvirret ud i cyberspace* Øøøhhhh..... undskyld, men var det ikke
præcis derfor www.dejligst.dk blev oprettet ? Netop så vi kunne sætte
arrangementer, tips, råd osv, derinde ?!? Måske er det bare mig, der er
forvirret eller ikke heeelt har fulgt med ?!?!

Hvad mener I andre ? Hvad skal www.dejligst.dk så bruges til ?????

Heidi

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-03-01 18:21

Heidi Rydgren <rydgren@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iUpt6.13740$44.930764@news010.worldonline.dk...
> [...]
> arrangementer, tips, råd osv, derinde ?!? Måske er det bare mig, der er
> forvirret eller ikke heeelt har fulgt med ?!?!

<> Næeh nej du er ikke spor forvirret og du har også fulgt godt nok med i al
fald blev denne hjemmeside oprettet netop for at vi kunne få arrangementer
mv. ind på denne side ... og jeg synes faktisk det mindste vi kan gøre er at
bruge den når Rinnie gider have det kæmpe arbejde med at lave siden og holde
den ajour ... Tak Rinnie i øvrigt for en godt initiativ! og lad os så hjælpe
hende med at gøre siden spændende.

MVH Ami(der for fremtiden vil bruge dette navn da det sparer for at skrive
hele 7 tegn

Fra : R. Ilsøe

Dato : 19-03-01 18:30

> Hvad mener I andre ? Hvad skal www.dejligst.dk så bruges til ?????

Langt de fleste tilbagemeldinger jeg har fået på www.dejligst.dk er at det
netop bla. er det den skal bruges til. Mark menet, som en af de få, at der
ikke var nogen grund til at lave en hjemmeside til _denne_ gruppe, da der jo
(generelt) findes så mange hundesider på nettet.

Jeg gætter på det er grunden til at han ikke har tilføjet arrangementet til
www.dejligst.dk

Jeg har valgt kun at tilføje arrangementer der bliver mailet til mig fra
http://www.dejligst.dk/tilfoj_arrangement.htm da jeg ellers kan bruge meget
tid på at læse og overskrive arrangementer fra gruppen her samt fordi jeg
ikke ønsker at tilføje arrangementer fra personer der ikke ønsker at deltage
i samarbejdet om hjemmesiden. Det er jo op til folk selv at vælge hvor de
vil være med heldigvis!

R. Ilsøe

PS. Tak til alle jer, der hjælper med at lave siden.

Fra : M@rk

Dato : 20-03-01 09:37

Mon, 19 Mar 2001 18:30:12 +0100, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Mark menet, som en af de få, at der
>ikke var nogen grund til at lave en hjemmeside til _denne_ gruppe, da der jo
>(generelt) findes så mange hundesider på nettet.

Du har ret i, at jeg ikke mener at hjemmesiden, i denne sammenhæng, har
sin berettigelse - men, det var ikke mig, der brugte argumentet at der
var mange andre hundesider, beklager.

> Jeg gætter på det er grunden til at han ikke har tilføjet arrangementet til
>www.dejligst.dk

Nope, jeg har en ide om, at jeg ikke tilføjer arrangementer til sider
jeg ikke selv bruger - og det er vel et-eller-andet sted ganske
fornuftigt

> Jeg har valgt kun at tilføje arrangementer der bliver mailet til mig fra
>http://www.dejligst.dk/tilfoj_arrangement.htm da jeg ellers kan bruge meget
>tid på at læse og overskrive arrangementer fra gruppen .........

Præcis af samme årsag ønsker jeg ikke at bruge hjemmesiden, jeg følger
fagligt ca. 60 nyhedsgrupper og privat en 10-20 stykker - jeg har ikke
tid til også at følge en hjemmeside, som stort set indeholder de samme
informationer som denne nyhedsgruppe.

Det er mit valg og det må folk respektere i samme grad som, at jeg må
acceptere at hjemmesiden findes på trods af, at det er redudante
informationer. Man bør måske også lige huske på, at hjemmesiden er
blevet til på grund af én brugers utilfredshed ..............

>her samt fordi jeg
>ikke ønsker at tilføje arrangementer fra personer der ikke ønsker at deltage
>i samarbejdet om hjemmesiden.

Skal det opfattes lige så provokerende, som det ser ud?

/Mark

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-01 10:44

> Skal det opfattes lige så provokerende, som det ser ud?

Nej!

Jeg respekterer fuldt og fast folks holdninger til, hvad de vil og ikke vil
benytte sig af på internettet. Jeg ville blive *issed hvis nogen skrev noget
jeg var bagmand til et sted på nettet, som jeg ikke ønskede at få udgivet
andre steder end hvor det var skrevet. Derfor skriver jeg ikke dit
arrangement på siden.
Jeg vil ikke tvinge folk til at bruge siden. Jeg havde et domaine liggende
som jeg ikke brugte til noget. Derfor mente jeg at jeg ligeså godt kunne
smide lidt ind om gruppen, dens brugere samt arrangementer.

Det er så op til den enkelte bruger at vælge om han/hun vil gøre brug af
det tilbud jeg stiller med.

Der er mange sider på nettet, som jeg som sådan godt kunne gøre brug af,
men man er bare nødt til at sortere og så deltage der, hvor det har mest
interesse.

Jeg kan godt se det så lidt provokerende ud, men jeg kunne ha'
formuleret det mere provokerende!

R. Ilsøe

Fra : M@rk

Dato : 20-03-01 11:07

Tue, 20 Mar 2001 10:43:32 +0100, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Nej!

Okay, det er jeg da glad for

>Derfor skriver jeg ikke dit arrangement på siden.

No problemo )
(udover, at jeg ikke lige ser det som _mit_ arrangement

> Jeg vil ikke tvinge folk til at bruge siden. Jeg havde et domaine liggende
>som jeg ikke brugte til noget. Derfor mente jeg at jeg ligeså godt kunne
>smide lidt ind om gruppen, dens brugere samt arrangementer.

Tillad mig, at gentage mig selv

Jeg synes, at du udviser et kanon initiativ, ros og klapsalver for det,
ingen tvivl!

> Jeg kan godt se det så lidt provokerende ud, men jeg kunne ha'
>formuleret det mere provokerende!

)))

/Mark

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-03-01 11:06

> Jeg synes, at du udviser et kanon initiativ, ros og klapsalver for det,
> ingen tvivl!

*Let rødmen*

R. Ilsøe

Fra : Christina Marquardse~

Dato : 19-03-01 19:49

Okay, det lyder fedt, men jeg kan desværre heller ikke komme denne gang,
håber at der bliver flere ture og man ikke kommer helt udenfor
sammenholdet.
Hvad med evt. at gå turen et andet sted næste gang så der bliver lidt
varianter?? Der var et foreslag om Oksebjerget eller husker jeg forkert? Der
er vel også nogle dejlige steder i dyrehaven, behøver ikke at gå der hvor
alle andre har valgt at gå....
God tur
Mange hilsener fra
Christina Marquardsen og Ramses

Fra : Ann K.

Dato : 21-03-01 00:01

Hejsa.
Vi kommer
Mvh Ann, Jan, Sif og Dise

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 21-03-01 21:18

Hejsa,

Vi kommer 2 tjenere og 2 vuffere

Ses på søndag *S*

Heidi, Lars, Sascha og Simba

Fra : Lonnie

Dato : 26-03-01 18:59

* Hundetur i Hareskoven d. 25/3-2001 *

Personligt hørte jeg ikke at vi aftalte hvem der skulle skrive et lille
referat til nyhedsgruppen, så nu gør jeg det . Hvis det blev aftalt uden
at jeg hørte det, håber jeg at jeg er tilgivet alligevel...

Vi mødtes atter ved Skovbrynet station. Jeg vil prøve at remse alle op, men
tilgiv mig hvis jeg glemmer nogle: Ditto, Makker og Frøken, Simba og Sascha,
Sif og Dise, Bonus, Django og Zimba. Alle hundene havde selvfølgelig deres
mennesker med, humøret var højt og vejret dejligt.

Jeg vil ikke prøve at fortælle hvilken rute vi gik, for jeg aner det
virkelig ikke. Da vi havde gået 1 times tid, havde vi gået i ring, og
besluttede at slå lidt flere krøller, for turen kunne da ikke allerede være
slut!

Ihvertfald synes jeg at det var en kanon hyggelig tur, aftalte vi en ny
dato???

Mange hilsener fra Lonnie og Zimba.

* Nogle episoder fra turen: *

Frøkens kælenavn er Lille-frø

Makker prøvede at bestige en træstub på Lones opfordring. Det var en HØJ
træstub! Makker kom næsten op, ihvertfald kom forpoterne op på toppen, men
så måtte han opgive. Men han prøvede virkelig, til stor beundring og morskab
fra resten af selskabet.

Django gik forrest det meste af turen og viste vej.

Vi gik forbi en sø, og pludselig var der nogle hunde der svømmede rundt
(Makker og Bonus vist?!?). Zimba er bange for vand, så det skulle han ikke
nyde noget af. Til gengæld fandt han en mudderpøl, som han løb lidt rundt i.
Og bagefter en dejlig rulletur i nogle visne blade. Der er ikke noget at
sige til at han blev kaldt mudderhunden på resten af turen, eller
tri-colore-wannabe!! Det skal lige siges at han IKKE var nem at få til at
ligne sig selv igen bagefter...

Dise spiste _kun_ 1 cykel - Ann var pavestolt!

Simba blev væk!! Alle fløjtede, piftede, råbte og hujede - men det kom han
ikke af. Så gik vi lidt tilbage igen, og Simba kom kækt spankulerende.
Hvilke svinkeærinder mon han har haft?

Sif kan sige som et tågehorn.

Fra : M@rk

Dato : 27-03-01 08:26

Mon, 26 Mar 2001 19:59:13 +0200, berigede "Lonnie"
<lonnie@kaeregaard.NO_SPAM.dk> dk.fritid.dyr.hund med:

>Ihvertfald synes jeg at det var en kanon hyggelig tur, aftalte vi en ny
>dato???

Nej, men regn med, at der nok dukker "noget" op, om en lille måneds tid
Vi snakkede lidt på parkeringspladsen om muligheden for, at finde en
hundestrand, så de små vovser kunne få lov til, at lege lidt i det våde
element ..............

>Sif kan sige som et tågehorn.

Yeps og det var en griner i sig selv )))

/Mark

Fra : Praxis

Dato : 27-03-01 10:17

Er der ikke hundestrand ved Amager-fælled??? Bor godt nok ikke i Kbh. mere,
men der tog vi tit ud om sommeren og luftede hunde og grillede til langt ud
på natten

--
VH Praxis©

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-03-01 10:30

> [...]
> Vi snakkede lidt på parkeringspladsen om muligheden for, at finde en
> hundestrand, så de små vovser kunne få lov til, at lege lidt i det våde

Wauuuwww... Hvis det bliver arrangeret så tar' jeg med glæde turen fra
Jylland for at være med. Det ville min Bim'-dreng synes var alletiders!
Håber i advarer i så god tid at jeg kan nå at sætte penge til side til
turen.

Rinnie Ilsøe

Fra : M@rk

Dato : 27-03-01 11:58

Tue, 27 Mar 2001 11:29:55 +0200, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

> [...]
>Jylland for at være med. Det ville min Bim'-dreng synes var alletiders!
>Håber i advarer i så god tid at jeg kan nå at sætte penge til side til

"Vi" vil gøre vores ypperste - det kunne da være for godt, hvis du havde
mulighed for at deltage, på trods af den lange transport!

/Mark

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-03-01 12:27

> "Vi" vil gøre vores ypperste - det kunne da være for godt, hvis du havde
> mulighed for at deltage, på trods af den lange transport!

Skønt... Håber bare ikke lige det falder sammen med min fødsel så, men
ellers må jeg ta' med næste gang. Vi kommer nok også til ø'en til sommer....
Vi har et lækkert sommerhus ud til køge bugt... Kunne da være hyggeligt med
en lille kom-sammen med (hunde-venlig) grill en aften der til sommer
evt.!

Rinnie Ilsøe

Fra : M@rk

Dato : 27-03-01 17:27

Tue, 27 Mar 2001 13:27:17 +0200, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Vi har et lækkert sommerhus ud til køge bugt... Kunne da være hyggeligt med
>en lille kom-sammen med (hunde-venlig) grill en aften der til sommer
>evt.!

Det lyder da som en rigtig, rigtig, _rigtig_ god ide )))))

/Mark