Nokia 3210 + LogoManager + datakabel probl~
Fra : Lars Jensen

Dato : 15-03-03 00:12

Hej alle

Min 10-årige nevø har lige fået et datakabel til hans Nokia 3210. Så
fandt vi programmet LogoManager på nettet og fik det egentlig også til at
virke med telefonen.

Man kunne fint designe et nyt opstartslogo og trykke Upload til
telefonen, og telefonen bippede for at markere, at det var modtaget. Men
man kan bare ikke se det nye opstartslogo. Heller ikke hvis man
genstarter telefonen, den viser bare standard-logoet.

Det sjove er, at i Logomanager kan man se indholdet og opsætningen af sin
telefon, og der kan man også se, hvilket opstartslogo, der er i
telefonen, og der bliver vores eget logo godt nok vist, som værende
telefonens opstartslogo.

Men hvorfor bliver vores logo så ikke vist ved opstart ?? Skal der
opsættes noget i telefonen eller hvad ?

Alle de andre funktioner med at se telefonbog, downloade operatørlogo fra
telefon til pc'en o.l. virker fint nok.

På forhånd tak
/Lars

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 15-03-03 00:46

Hej
Husk at I også skal vælgee udbyder. F.eks TeleDanmark eller Sonofon, når I
sender et logo."
mvh
Thomas

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-03-03 20:31

"Thomas Andersen [9000]" <Lomme@stofanet.dk> wrote in

> Hej
> Husk at I også skal vælgee udbyder. F.eks TeleDanmark eller Sonofon,
> når I sender et logo."
> mvh
> Thomas

Ok, det vil jeg prøve, når jeg snakker med nevøen igen. Tak for tippet.

/Lars