MS Windows
briani 27239
et lille problem med windows2000
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 15-03-03 00:08

hej ng jeg vil høre om der er nogen som har er faringer med windows 2000 og
en acer bærebar pc mærket acer travelmate 220,
jeg har det problem efter at jeg har installeret windows2000 på min maskine
så er der et udråbs tegn inde i enhedshåndteringen, i starten var der fire
men nu er der kun 1 tilbage efter at jeg har installeret alt software og
driver til de enheder men så er der så bare den ene tilbage som jeg ikke kan
finde ud af den hedder PCI DEVICE og som sagt kan jeg ikke finde ud af hvad
jeg mangler at installere på windows xp home som er på som standard er der
ingen fejl så det undre mig hvad det kan være
hvis der er nogen som ved så må i godt gi mig et tips til hvad det kan være

hilsen jeppe

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-03-03 09:40

Jeppe Søndergaard skrev :
> [...]
> fejl så det undre mig hvad det kan være
> hvis der er nogen som ved så må i godt gi mig et tips til hvad det

Den bedste måde at løse sådanne problemer på er at installere nyeste Service
Pack (som er 3) og derefter lade Windows Update hjælpe med resten.
Der er ikke garanti for at det virker, men gode chancer.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk