Anbefaling af Bluetooth Headset til Nokia ~
Fra : Niels J. Larsen

Dato : 14-03-03 22:52

Hejsa,

Kan i kloge hoveder komme med en anbefaling af et Bluetooth Headset til brug
med en Nokia 6310i ?

Det skal helst være så småt og let som muligt, skal ikke gå i stykker ved
bare at kigge på det og alligevel have god lyd.

Er det muligt ?

/Niels

Fra : JMo.

Dato : 14-03-03 23:14

"Niels J. Larsen" <niels.j.larsen@tdcNEJTAKadsl.dk> wrote in

> Det skal helst være så småt og let som muligt, skal ikke gå i stykker
> ved bare at kigge på det og alligevel have god lyd.
>
> Er det muligt ?

Ja, men det er ikke helt billigt:

Nextlink BlueSpoon
http://www.nextlink.to/default.asp?pID=1&lang_id=UK

(eller evt. den nye BlueSpoon Digital med DSP, som blev præsenteret
forleden. Men den er endnu dyrere)

Fra : Niels J. Larsen

Dato : 14-03-03 23:36

Okay,

Men hvad med f.eks. Nokia HDW-2 ??

Nu lurede jeg bare på TeleDK's eButik og hvad med dem de sælger - er det
skod eller hva' ?

/Niels

Fra : Dan Molberg

Dato : 14-03-03 23:46

"Niels J. Larsen" <niels.j.larsen@tdcNEJTAKadsl.dk> wrote in message
> Okay,
>
> Men hvad med f.eks. Nokia HDW-2 ??
Der er vist ikke så mange der har prøvet det...

> Nu lurede jeg bare på TeleDK's eButik og hvad med dem de sælger - er det
> skod eller hva' ?
Alt for dyrt... hos dem altså...

TDC:
<http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Dis
playProductInformation-Start;sid=MVngd9eMIIng2-n-a3kg3xGiFsvbee7Be5g=?Produc
tID=nKysHgt2ZdcAAADzq5nEnHDE&CatalogCategoryID=UBYKamlDsw0AAADqm8sFi5ZA>
1.099,00

TelMore:
<http://www.shopmore.dk/webshop/servlet/dk.telmore.webshop.web.WebshopProduc
tDescriptionServlet?PID=2003021812100627> 525,00

Halv pris....

Fra : Niels J. Larsen

Dato : 15-03-03 08:59

Nu var det ikke fordi jeg havde tænkt mig at handle hos TDC, men mere et
spørgsmål om at få en anbefaling af et eller flere BT headsets.
Derefter kan man jo altid finde den billigste pris.

/Niels

Fra : Dan Molberg

Dato : 15-03-03 09:11

> Nu var det ikke fordi jeg havde tænkt mig at handle hos TDC, men mere et
> spørgsmål om at få en anbefaling af et eller flere BT headsets.
> Derefter kan man jo altid finde den billigste pris.
Sådan lød det ikke lige i mine øre, da jeg læste det du skrev... men ok...
Men du skal nok ikke regne med at der er mange her der har prøvet Nokias
headset, det er kun lige kommet til landet.

PS, venligst læs og forstå dette: