Skærmen på en 8850
Fra : Kim Johansen

Dato : 19-03-01 10:00

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en 8850 som desværre er blevet over et år
gammel. Nu er det sådan at skærmen engang imellem ikke virker. Den bliver
enten blank eller også fryser den skærmen. Hvis jeg trykker hårdt nederst på
skærmen virker den igen. Er der nogen der kender denne fejl og er der noget
man skal passe på hvis man lukker den op ??

Mvh
Kim

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 19-03-01 12:47

Jeps, jeg har den samme fejl på min. Den er heldigvis under et år, så
jeg sender den ind til reperation i denne uge - det kan du jo
selvfølgelig ikke bruge til så meget, andet end du nu ved du ikke er den
eneste med problemet :)

   Mvh Thomas

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 19-03-01 12:51

In article <3ab5caef$0$5733$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, Kim Johansen wrote:
> [...]
>skærmen virker den igen. Er der nogen der kender denne fejl og er der noget
>man skal passe på hvis man lukker den op ??

Der ligge en lille pude bag displayet, det koster ca. 100 kr at
få den skiftet.

--
Regards
Nicolai L. Petersen