synd for mig
Fra : Musen

Dato : 14-03-03 21:19

Ja det er altså Samson det er synd for hvis han selv skal sige det. Idag har
vi været ude næsten hele dagen, og da jorden jo er tøet og derfor perfekt at
grave i, er han nu dirigeret over i sin 500km3 store hundegård. (Efter at
jeg fandt ALLE mine blomsterløg spredt ud over hele græsplænen). Det går
sådan set også meget fint, han har vand, mad, halm at ligge i, et flænset
tæppe at ruske + ca. 100 andre legesager, buske og grene. Han fiser rundt
det meste af tiden og har det faktisk helt vildt skægt. Lige indtil vi
kommer forbi hans synsfelt. I samme øjeblik som han får øje på os, slipper
han alt hvad han har i munden, fiser direkte hen til lågen og sidder så der
og ser MEGET sølle ud; Ørene hænger, halen er helt nede og kan man komme til
at ryste lidt, så er den helt hjemme. Hvis vi går hen og snakker med ham,
bliver han siddende længe efter at vi er gået forbi og piver, men undlader
vi at gå helt hen til ham, ja så fræser han såmænd videre to minutter efter
*SSS*
Vi kan gå lige op og ned af hundegården og lave noget uden at det generer
ham, men går vi så væk fra det sted og kommer tilbage...Uha så er den gal
igen....
Af en stor hund at være, er han nu ikke særlig klog *GGG*

Venlig hilsen Musen (der lige nu kan høre lyden af en meget snorkende hund i
sin kurv

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-03-03 21:35

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
Hej "Musen" og Samson.
Uhh ja, det er synd for Samson ;C)
Jeg husker den første sommer Laika huserede i min have, især min store
undren over at der ikke var en eneste blomst!
Det er simpelthen noget der står i hvalpe og unge hundes overenskomst, alt
hvad der ligner blomsterløg og blomster er partout jaget vildt den første
sommer.
Jeg har stadigvæk et syn jeg aldrig glemmer, nemlig da Laika lige så stille
"nippede" hovederne af alle mine tulipaner, en for en i et meget adstadigt
tempi ;C)<
Hygge hilsen og klap til Samson
Martin & Laika, som vel nærmest er en ren Leth i en have....

Fra : JN

Dato : 15-03-03 17:57

> [...]
at
> grave i, er han nu dirigeret over i sin 500km3 store hundegård. (Efter at

500 km3?

Lisbeth

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 15-03-03 17:58

> 500 km3?
>
> Lisbeth

Mon ikke der skal stå 500 m2

Hilsen Sanne

Fra : JN

Dato : 15-03-03 18:07

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke der skal stå 500 m2
>
> Hilsen Sanne

Ja det vil jeg umiddelbart også mene.

Lisbeth

Fra : Ladycatwoman

Dato : 15-03-03 23:56

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse

Hvem ved, måske er der et stort hul????

Fra : Musen

Dato : 16-03-03 22:13

klip--
> 500 km3?
Nåja okie så, 500 m3....Men jeg er da sikker på at Samson ville synes det
var vældig sjovt hvis det var km3....Hvis han da så kunne finde lågen han
skulle pive ved

/Musen

Fra : Therese

Dato : 16-03-03 23:06

"Musen" skrev
> Nåja okie så, 500 m3

Hvor høj er løbegården? Nu du regner i kubikmeter og ikke kvadratmeter (m2)
;-D Kunne ikke dy mig...

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Musen

Dato : 17-03-03 19:28

> Hvor høj er løbegården? Nu du regner i kubikmeter og ikke kvadratmeter
(m2)
> ;-D Kunne ikke dy mig...

*GGG* godt jeg bare nyder hunden og lader andre om at gøre arbejdet med at
bygge en stor hundegård. Tænk hvis jeg skulle have lavet den *SSS*

/Musen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 01:44

He He

Ja det var noget af en løbegård, på 500 kubik kilometer.
Gad vide hvordan man hegner den ind

M.V.H.....Benny..

Fra : S.S.

Dato : 18-03-03 08:37

Målet 500m3 er sikkert rigtigt - HUSK hundengraver dybt.

Fra : Therese

Dato : 18-03-03 12:07

> Målet 500m3 er sikkert rigtigt - HUSK hundengraver dybt.

Selvfølgelig.... Det havde jeg ikke lige tænkt på. Og Samson er jo også ret
høj, så det kan jo næsten være, han ikke har særligt meget areal at løbe på
alligevel. Hvis vi siger 1 m ned i jorden og 2 m op i luften, så er der
"kun" 167 m2 tilbage. Det er selvfølgelig også en OK hundegård

Fra : Smat

Dato : 18-03-03 18:34

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> alligevel. Hvis vi siger 1 m ned i jorden og 2 m op i luften, så er der
> "kun" 167 m2 tilbage. Det er selvfølgelig også en OK hundegård

Hej Therese.
Har du overvejet at skrive en bog? Har lige endnu engang været inde på jeres
side. Jeg får simpelthen de bedste grin over din/jers humor. Jeg er vild med
7 min 24 sek. billedet
Ville bare lige sige at det som altid var en fornøjelse at læse om jers
observationer

Margrethe

Fra : Therese

Dato : 19-03-03 20:57

"Smat" skrev
> [...]
med
> 7 min 24 sek. billedet
> Ville bare lige sige at det som altid var en fornøjelse at læse om jers

Hej Margrethe
Tak for rosen Det er jo altid rart, når der er nogen der gider at læse
det man skriver og samtidig synes det er en fornøjelse

Mht. til 7 min 24 sek, så skulle vi da have lov til at have noget fornøjelse
for de 120 kr - ikke