Psycho i aften på TV3
Fra : Jacob

Dato : 14-03-03 21:04

Hvis der er nogen der ikke har set Psycho fra Alfred Hitchcock endnu eller
man ønsker at gense den, kan det ske på TV3 0.30 til 2.30. Det er er film
jeg godt tør anbefale.

--
Jacob

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-03-03 01:43

On Fri, 14 Mar 2003 21:04:05 +0100, "Jacob" <unknown@stofanet.dk>
wrote:

>Hvis der er nogen der ikke har set Psycho fra Alfred Hitchcock endnu eller
>man ønsker at gense den, kan det ske på TV3 0.30 til 2.30. Det er er film
>jeg godt tør anbefale.

Ja en god film men gode film skal ikke ses på TV3!

mvh

MA

Fra : Robert Johannes Rasm~

Dato : 16-03-03 14:09

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja en god film men gode film skal ikke ses på TV3!
>
> mvh
>
> MA

Genså "Psycho" forleden, for jeg ved ikke hvilken gang, hvorefter jeg
satte Gus Van Sants version på lige efter. Må sige at det er interessant at
se, hvorledes instruktøren har formået at kopiere hvert eneste skud til
mindste detalje, men hvor er den nerve, der præger Hitchcocks version?
Perkins er noget mere creepy end Vaughn - specielt slutscenen, hvor moderen
har taget over, bliver af Vaughn overspillet og dobbelteksponeringen, hvor
Vaughn toner ud i et skelet (sin moder) er overdrevet og malplaceret, man
har jo fattet pointen.

Robert.

Fra : Martin Andersen

Dato : 15-03-03 09:36

Og på svensk Kanal 5 sender de den "nye" udgave af Psycho

Fra : ML-78

Dato : 15-03-03 10:52

> Og på svensk Kanal 5 sender de den "nye" udgave af Psycho

Ifølge www.tv-guiden.dk er det også den originale, de sender.

ML-78

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-03-03 19:02

Nej den nye udgave instrueret af Gus Van Sant