MS Windows
briani 27239
Tip om XP Pro UK, der ikke vil lukke ned
Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 14-03-03 21:06

Kæmpede i dagevis. Det viste sig at være min ny seks-i-en-USB-kortlæser, Gin
1. Tog stikket ud - vupti

For Googles skyld: XP Pro won't shut down - it was my USB card reader, Gin
1.

VH
Finn A. Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-03-03 22:51

"Hansen & Bennetsen" skrev i en meddelelse
> For Googles skyld: XP Pro won't shut down - it was my USB card
reader, Gin
> 1.

Det er en af XP's specialiteter - det har mange oplevet.

Den gør det, når driveren ikke er 100% kompatibel med XP - så
løsningen er at finde en nyere driver, der er helt
XP-kompatibel......

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 18-03-03 18:41

> Det er en af XP's specialiteter - det har mange oplevet.
>
> Den gør det, når driveren ikke er 100% kompatibel med XP - så
> løsningen er at finde en nyere driver, der er helt
> XP-kompatibel......

Hej
Jeg har det samme problem, hvis det er en driver, hvordan finder jeg ud af
hvilken det er???