CPUknæk
Fra : Aragorn

Dato : 14-03-03 20:59

Er der overhovdet noget at gøre ved en processor, hvor en af benene er
knækket???

JEg har købt at en herfra, da jeg modtog pakken var en af benene inde i
kassen. Kan det limes/loddes/sættes i socklen og sætte cpu oven i? er der
noget at gøre, eller er det storskrald?

Fra : Martin K

Dato : 14-03-03 21:08

Aragorn wrote:
> JEg har købt at en herfra, da jeg modtog pakken var en af benene inde
> i kassen. Kan det limes/loddes/sættes i socklen og sætte cpu oven i?
> er der noget at gøre, eller er det storskrald?

Tror umiddelbart ikke der er noget at gøre, men du kan få verdens fedeste og
mest personlige nøglering ud af det

--
Martin K

Fra : Aragorn

Dato : 14-03-03 21:17

satans også... Gutter og gutinder: pas på når i handler brugt, der er mange
uærlige idioter derude!

Fra : danni plougmann

Dato : 14-03-03 21:38

så må du vel bare kaste skidtet i nakken på vedkommende igen og kræve dine
penge tilbage.
et ben på en cpu knækker ikke bare ligepludselig, hvordan var den pakket
ind.

Fra : Aragorn

Dato : 14-03-03 22:24

den var pakket ok ind, men han siger han er ligeglad, det er ikke hans
problem. Hvad kan mand stille op mod sådan en person?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-03-03 01:16

Aragorn <aragorn23@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e724885$0$42660$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> den var pakket ok ind, men han siger han er ligeglad, det er ikke hans
> problem. Hvad kan mand stille op mod sådan en person?

Hvis den er sendt som pakke´, kan du prøve at rette et erstatningskrav imod
Postdanmark.
Er den sendt som brev, er der ikke noget at gøre.

Men så kan du i det mindste flame fjolset i salgsgruppen, så vi andre ikke
behøver at handle med ham.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Leony

Dato : 15-03-03 09:39

"Frodo Nifinger" <jni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den er sendt som pakke´, kan du prøve at rette et
> erstatningskrav imod Postdanmark.

Mon ikke det er en død sild, svjv så skal man gøre opmærksom på at
pakken er "defekt" ved modtagelse og den skal åbnes i overværelse af en
postal medarbejder. Det nytter ikke at komme en uge efter modtagelse og
hævde "at sådan var den også ved modtagelse".

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Castensen

Dato : 15-03-03 15:49

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in news:FEBca.127310
$Hl6.11394814@news010.worldonline.dk:

> [...]
> postal medarbejder. Det nytter ikke at komme en uge efter modtagelse og
> hævde "at sådan var den også ved modtagelse".

Jeg tror ikke lige, at postmedarbejdere har tid til den slags.

Fra : Leony

Dato : 16-03-03 11:25

"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke lige, at postmedarbejdere har tid til den slags.

Det er en del af jobbet og kundetilfredshed går frem for alt (også
selvom det nogle gange virker som det modsatte).
Det er nu en gang den bedste, og måske eneste, måde at afgøre
erstatningspligten på.

Fra : Grinz

Dato : 14-03-03 23:42

Lad mig lige høre: Var CPU benet knækket af da du modtog det ! og var CPU´en
i perfekt stand da han sendte den.

I dette tilfælde skal du kontakte POSTDANMARK og udfylde en klage, med
henblik på at få kompensation for den vare som de har ødelagt.

Det ville jeg da i det mindste prøve.

Fra : Jimmy

Dato : 15-03-03 09:31

Hejsa
Det kan repareres, bare se her, men det er jo lidt langt væk!
http://home.att.net/~garyheadlee/

VH Jimmy

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 20-03-03 20:31

Jeg har engang loddet en lille tynd ledning fast på CPU'en og så om bag på
bundkortet og lodde den fast i det rette hul.
Det kræver at det er en meget tynd ledning da processoren skal kunne gå
nogenlunde ned i soklen alligevel.
Du kan ikke bruge en 'stram' køler på den da den bliver en halv til en hel
mm. højere.
Jeg vil dog anbefale at du prøver at overbevise sælger om at give dig
pengene tilbage.

Venlig Hilsen
Morten