Skærme
Fijala 3554
Hvilken 16 ms TFT?
Fra : Daniel

Dato : 14-03-03 18:58

Jeg er endelig blev overbevist, og skal til at købe min en 16 ms TFT til at
spille på.

Men jeg har aldrig haft TFT skærm før, og har ikke ikke noget erfaring
overhovedet med dem.

Lige som jeg ser det så er der ikke meget forskel på de forskellige skærme
så det er svært at vælge, og jeg har ikke rigtigt fundet nogle teste hvor de
sætter dem op mod hinanden.

Og er der ikke noget med at teknologien i dem bliver lavet samme sted
(hitachi?)

Umiddelbart syntes jeg at BenQ ser god ud, men den er der ikke rigtigt nogen
der skriver om, så det er vel ikke rigtigt noget, eller hvad vil i foreslå
mig???

Mvh Daniel Christensen

Fra : JRS

Dato : 14-03-03 19:26

"Daniel" <daxfjern@christensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> der skriver om, så det er vel ikke rigtigt noget, eller hvad vil i foreslå

Har selv bestemt mig for at jeg vil ha en Acer 732 .. Har 16ms response som
de andre nye skærme men en højere betragtningsvinkel end de fleste. Og så
har den da det fedeste design

På denne side er der masser af test af forskellige TFT skærme .. Der er
umiddelbart ikke lige så mange af de nye, men på deres board er der masser
af test's lavet af brugerne ..

MVH
JRS

Fra : Tony L

Dato : 14-03-03 21:43

> På denne side er der masser af test af forskellige TFT skærme .. Der er
> umiddelbart ikke lige så mange af de nye, men på deres board er der masser
> af test's lavet af brugerne ..

Du glemte vist linket.. Jeg er nemlig også interesseret i en Acer 732.
Tony

Fra : JRS

Dato : 14-03-03 22:14

"Tony L" <lindkoldNOSPAM@city.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte vist linket.. Jeg er nemlig også interesseret i en Acer 732.
> Tony

Nå skulle den nu også med

http://www.prad.de/new/hersteller/aceral732.html

Nederst på siden er der link til det sted på boardet der omhandler samme
skærm .

MVH
JRS

Fra : Tony L

Dato : 14-03-03 23:13

> Nå skulle den nu også med
>
> http://www.prad.de/new/hersteller/aceral732.html
>
> Nederst på siden er der link til det sted på boardet der omhandler samme
> skærm .

Thanx

Fra : Jacob

Dato : 15-03-03 18:07

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.prad.de/new/hersteller/aceral732.html
>
> Nederst på siden er der link til det sted på boardet der omhandler samme

Brug også søgefunktionen på deres side www.prad.de/board/search.php?sid=
finder i mange flere artikler. (også om folk der har haft problemer med
deres skærm) Jeg har endda selv skrevet en lillle test af AL732 i
forbindelse med at bruge den fjernsyn som kan ses her
www.prad.de/board/thread.php?threadid=2338&sid=&hilight=&hilightuser=1459

--
Jacob Acer AL732

Fra : NB

Dato : 16-03-03 13:12

> [...]
nogen
> der skriver om, så det er vel ikke rigtigt noget, eller hvad vil i foreslå

Køb en BenQ FP767 koster 3695 hos multimediea experten
http://www.m-e.dk/shop/

Jeg har ikke fortrudt købet af denne skærm og den fungere fint til FPS.

Nicholas

Fra : Dr.Ralph

Dato : 17-03-03 14:19

> Køb en BenQ FP767 koster 3695 hos multimediea experten
> http://www.m-e.dk/shop/
>
> Jeg har ikke fortrudt købet af denne skærm og den fungere fint til FPS.
>
> Nicholas

Det bør lige nævnes, at denne BenQ mangler DVI indgang.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : HL

Dato : 17-03-03 14:22

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> Det bør lige nævnes, at denne BenQ mangler DVI indgang.

yep, men til prisen, er der nok ikke meget der slår den.