vedr. nokia 7650
Fra : Heine

Dato : 14-03-03 16:50

Hej

er det ikke muligt at redigere kontakterne på computeren, jeg har
installeret softwaren der var med. Men de eneste muligheder der er her er
backup og synkronisering.Hvilket proram skal jeg evt. hente? takker for svar

Heine

Fra : Michael

Dato : 14-03-03 18:32

Så vidt jeg ved kan du bruge phone editor til at redigere dine kontaker
Michael

Fra : Heine

Dato : 14-03-03 21:02

nej, det eneste jeg kan finde via phone editor, er muligheden for at opsætte
mms, email og andre ting, men ikke direkte skrive i telefonbogen og redigere
kontaktoplysninger - som man kunne med ex. 6510éren

Heine