MS Windows
briani 27239
Ekstern Brænder i XP
Fra : rasmusbang

Dato : 14-03-03 15:24

Hej

Jeg har en Plexwriter S88TU ekstern brænder, som jeg ikke kan få til at
fungere som brænder i WinXP, den bliver fint nok fundet som drev, men når
jeg prøver at brænde noget (i NERO og XP's eget program) går det galt og
computeren genstarter automatisk.
Kan det være en ny driver, der skal bruges? I så fald, ewr der nogen, som
ved hvor man finder den, får jeg har ledt og ledt og synes ikke at kunne
finde nogen.
På forhånd tak!
/Rasmus Bang

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 15:28

rasmusbang skrev:

> men når jeg prøver at brænde noget (i NERO og XP's eget program)
> går det galt og computeren genstarter automatisk.

Prøv at gøre som beskrevet i følgende indlæg.

Det er ofte nemmere at finde fejlen hvis man har en fejlmeddelelse.

Madsen.