Hvilken Film - Katteprinsen
Fra : Rune Zedeler

Dato : 14-03-03 14:39

Da jeg var lille (dvs. i starten af 80'erne) så jeg filmen, Katteprisen.
Den var vist fra østeuropa et sted - men jeg er ikke sikker.
Google var ikke til megen hjælp for mig.
Hvordan finder man generelt film hvis man kun kender den danske titel?

-Rune

Fra : Heidi

Dato : 14-03-03 18:23

Rune Zedeler wrote:
> [...]
> Google var ikke til megen hjælp for mig.
> Hvordan finder man generelt film hvis man kun kender den danske titel?

http://akas.imdb.com/ kunne være et bud - men den kender godt nok ikke
lige den titel....

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,