Mobil spam problem....
Fra : Henrik Andersen \(Si~

Dato : 14-03-03 13:11

Jeg har et mobil nummer, lad os sige at det eks.
kunne være 40888888, der kommer dagligt
ca. 8!!!! spam sms'r.
De kommer sætvis, den ene kommer fra nummer
9105 (Orange, sms'n slutter også med SMS via Orange),
den anden ligner den meget, men kommer fra nummer
40900093xxxxxxx og ligner HTML.

1. Jeg har snakket med sonofon da jeg havde nummeret der,
de kunne intet gøre, så flyttede jeg til Telmore,
2. Men det blev ved.Så snakkede jeg med med dem, de
kunne heller ikke gøre noget, så jeg snakkede med Sonofon igen,
men de kan intet gøre...
3. Så til sidst ringede jeg til Orange, som så henviste mig til Telmore og
Sonofon....

Hvad gør man for at stoppe det spam halløj???

Der er 100 Kr eller en god flaske Rød / Hvidvin til den der
kan give mig en go' ide eller en løsning der kan bruges....

Mvh Henrik Andersen

Mvh Henrik

Fra : Ole

Dato : 14-03-03 15:26

Det lyder somom, der er en der har sat "e-mail notification" til at sende en
sms til dit nummer, når der modtages en mail på en orange/wanadoo konto. Jeg
ville mene at det er orange der skal afhjælpe dig med dit problem.. Med
mindre det er dig selv der har sat en wanadoo/orange konto op?

Håber det kan hjælpe.

/ole

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 17-03-03 22:14

> [...]
> ville mene at det er orange der skal afhjælpe dig med dit problem.. Med
> mindre det er dig selv der har sat en wanadoo/orange konto op?

Jeg har det samme problem, bare med det der åndssvage club-nokia!
Jeg har sateme forsøgt en hel masse ting og det er bare for latterligt at
man ikke kan komme ud af det længere, fordi man ikke længere har sit
imei-nummer på den gamle nokia 3210-telefon (nummeret er overflyttet)...
Nogle der kender nogle gode råd???

Mvh.
Martin J.

Fra : KsNa

Dato : 18-03-03 19:21

">
> [...]
> man ikke kan komme ud af det længere, fordi man ikke længere har sit
> imei-nummer på den gamle nokia 3210-telefon (nummeret er overflyttet)...

I din profil på ClubNokia retter du dit tetefonnr. til feks. 11223344,
eller ClubNokias Hotlinenr(kan ikke huske det), men du har ret det er
umuligt at finde et Nokianr at ringe til eller en mailadr.
Jeg selv sendte en klage til abuse, samt forbrugerrådetes "klage over spam"
adr. (tror det er www.fi.dk).

Mvh.
Kim

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 18-03-03 22:51

> [...]
> umuligt at finde et Nokianr at ringe til eller en mailadr.
> Jeg selv sendte en klage til abuse, samt forbrugerrådetes "klage over

Jeg kan ikke engang komme ind på min profil på ClubNokia! Jeg er sindssygt
træt af deres latterlige markedsføring at de opfordrer og reklamerer med at
man skal melde sig til deres latterlige spam-lort og når man så vil melde
sig ud, eller rette sin profil så er det umuligt!
Jeg kan ikke huske login/pass-word/medlemsnr. og når jeg trykker på knappen
der fortæller systemet at jeg har glemt det, så beder systemet om følgende,
hvoraf jeg kun kan telefon-nummeret.

Medlemsnummer hos Club Nokia:

Mobiltelefonnummer: +45 -

Telefonens serienummer:

Det mindste de kunne gøre var at sende en sms til mit mobilnr. med
login/password, men det fatter de ikke engang.
Jeg har forsøgt adskillige mails til mailadresser m.m., men ligelidt hjælper
det. Det er totalt svineri og nu klager jeg også til forbrugerombudsmanden
over dem og opfordrer andre til at gøre det samme for at afhjælpe
problemet...

Mvh.
Martin Jørgensen.

begin 666 1x1.gif