foldepropel
Fra : Blåby

Dato : 14-03-03 12:39

Ved nogen hvilke størrelse foldepropel derskal bruges til en Volvo
2002 med sejldrev, og mon mogen har en til salg?

Fra : Lars Schmidt

Dato : 15-03-03 21:36

Prøv at kontakte Rude propellerservice i Vamdrup, jeg har lige købt en
renoveret Gori 13x9
som jeg er meget tilfreds med og til en fornuftig pris
han regner også størelse og stigning ud.
Venlig hilsen

Fra : Per

Dato : 18-03-03 08:46

Da jeg for 2 år siden skiftede min foldeproppel - beholdte jeg den gamle.
og ved forspørglese til http://www.rudespropeller.dk/ har jeg fået det svar,
at jeg kan får renoveret den gamle for 2.500 kr (om det er med eller uden
moms frem går ikke). Ny prisen for en tilsvarende propelle er 6.500 inkl.