Action! hvilke skal jeg se
Fra : Rikke & Brian

Dato : 14-03-03 10:59

Hej

Jeg er efterhånden ved at være deperat efter at få set nogle gode action
film. Jeg har set mange gode film det sidste stykke tid, men nu trænger jeg
til noget måske ikke så inteligent, men vellykket action. (det gør
selvfølgelig ikke noget hvis filmen indeholder andet end bare action) Havde
glædet mig til at se Minority Report, og den var da også flot og ok, men jeg
synes ikke den var noget særligt. Er der andre nyere action film i kan
anbefale, overvejer selv disse:

Wasabi
Yamaksi
Eight Legged Freaks (ved godt det nok mere er komedie)
Bourne Identity
Mission Kashir
Dragejægerne

Kom med nogle bud på gode søndags-leje-action-brag.

Kristian Brauner Kjeldsen
Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
brauner@mail1.stofanet.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/

Fra : Andersen

Dato : 14-03-03 11:22

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3e71a7db$0$4353$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> Mission Kashir
> Dragejægerne
>
> Kom med nogle bud på gode søndags-leje-action-brag.

The Bourne identity er en virkelig god actionfilm, den er holdt i en lidt
klassisk (70er) stil. uden computereffekter, men med biljagter,
skyderier,slagsmål og gode skuespiller præstationer. Lidt updatet
Melville-agtig! En personlig favorit.

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-03-03 11:34

> The Bourne identity...

I second that

Rune aka B|aze

Fra : Lars Ehlers

Dato : 14-03-03 22:02

"Andersen" <domi@mail.dk> wrote in message

> [...]
> klassisk (70er) stil. uden computereffekter, men med biljagter,
> skyderier,slagsmål og gode skuespiller præstationer. Lidt updatet

Glæder mig selv til at se den! Jeg har den stående på hylden, men jeg har
haft lidt for travlt på det seneste til at se film :(

Bogen var helt suveræn, jeg er pt. ved at læse The Bourne Supremacy og
derefter følger The Bourne Ultimatum. Gad vide, om der er planer om at
filmatisere dem?

I øvrigt blev The Bourne Identity lavet som tv serie med Richard
Chamberlain. Ikke helt tosset udgave, selvom den er meget præget af at være
lavet i 80'erne.

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : KM

Dato : 14-03-03 12:24

Bourne Identity er en kanon film og absolut den bedste af de film .........

KM

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-03-03 12:26

On Fri, 14 Mar 2003 10:58:55 +0100, "Rikke & Brian"
> [...]

>Mission Kashir
>Dragejægerne
>
>Kom med nogle bud på gode søndags-leje-action-brag.

Kan kun anbefake Bourne identity.
Hvis du er Jean Reno-freak (som ut.) så kan Wasabi også godt ses. Men
det er ikke nogen stor film.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-03-03 13:28

Morten Bowman Hansen wrote:
> Hvis du er Jean Reno-freak (som ut.) så kan Wasabi også godt ses. Men
> det er ikke nogen stor film.

Ses kan den, men det kun lige. Jean Reno er da meget sej, men minder mig
lidt for meget om Leon, blandet med politimanden fra Dobermann. Yamakasi er
endnu dårligere, ikke god action.
Hvis det skal være fransk så er Nikita lige udkommet på dvd, men den har du
nok set... I øvrigt lidt skuffende lyd (DD 2.0), al det gode guf er der
skruet ned for og det meste af lyden ligger i centerhøjtaleren. Øv...
Go weekend,
Nicolai

Fra : Morten DH

Dato : 14-03-03 15:55

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse
> Ses kan den, men det kun lige. Jean Reno er da meget sej, men minder mig
> lidt for meget om Leon, blandet med politimanden fra Dobermann.

Ahh Dobermann - glimrende forslag

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-03-03 16:31

Morten DH wrote:
> Ahh Dobermann - glimrende forslag

Hehe...Wu wei, helt uden at tænke over det. Tyder på det bliver en god
weekend
hygge,
Nicolai

Fra : Morbid Angel

Dato : 14-03-03 13:14

On Fri, 14 Mar 2003 10:58:55 +0100, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>Hej

Hold fingrene fra 8 legged freaks og Dragejægerne de er begge meget
dårlige.

The Bourne Identity syntes jeg også var bedre end gennemsnittet.

mvh

MA

Fra : Per

Dato : 14-03-03 13:21

> [...]
>
> Wasabi
> Yamaksi
> Eight Legged Freaks (ved godt det nok mere er komedie)

Bourne Identity syntes jeg er fed, men den er mere thriller end action.

Dragejægerne og Eight Legged kan IKKE anbefales.
Hvis du vil se noget meget uintilligent action, så tjek XXX.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 14-03-03 14:06

Per wrote:

> Hvis du vil se noget meget uintilligent action, så tjek XXX.

Når man har sagt xXx så må man også sige Die Another Day (som der imho
ikke er så dårlig som folk går og siger - jeg har i hvert fald set den
tre gange uden at kede mig).

-Rune

Fra : Per

Dato : 14-03-03 15:52

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Når man har sagt xXx så må man også sige Die Another Day (som der imho
> ikke er så dårlig som folk går og siger - jeg har i hvert fald set den
> tre gange uden at kede mig).
>
> -Rune

Jeg syntes Die Another Day er lidt bedre end XXX, men den er bestemt også
hjernelam. At se den én gang var bestemt rigeligt.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 14-03-03 13:53

On Fri, 14 Mar 2003 10:58:55 +0100, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>Bourne Identity

Den syntes jeg var fed

>Dragejægerne

Den investerede jeg (desværre) i for et par dage siden.
Den er middelmådig, og historien er dårlig.
--
BellCom Internet ApS. Martin Mouritzen Phone: +45 39401717
Gersonsvej 25 Udvikler Fax: +45 39400144

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-03-03 16:14

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev:

> Eight Legged Freaks (ved godt det nok mere er komedie)

Den er i hvert fald sjov.

> Bourne Identity

Udmærket, men det er miniserien med *gulp* Richard Chamberlain også.

> Dragejægerne

Totalt bras.

Sum of All Fears kunne måske overvejes.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.