Ros til Natfilm!
Fra : J.O.H

Dato : 14-03-03 07:17

Programmet i år er sku lækkert... det skal de ha'.
Jeg tror den bedste (show)filmoplevelse jeg får, bliver "Hero" i Imperial.
Hahaha den trailer er for vild. http://www.herothemovie.com/

JOH

Fra : Emil Rune

Dato : 14-03-03 09:47

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> wrote in message
> Programmet i år er sku lækkert... det skal de ha'.
> Jeg tror den bedste (show)filmoplevelse jeg får, bliver "Hero" i Imperial.
> [...]

Ja, programmet er udemærket. Jeg synes dog ikke det kan leve op til hverken
sidste eller forrige års visninger. Jeg savner især flere
østerlandske/japanske film (herunder animé; en enkelt sølle film er sgu for
ringe...)

Hilsen Emil

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-03-03 12:30

On Fri, 14 Mar 2003 09:46:57 +0100, "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>sidste eller forrige års visninger. Jeg savner især flere
>østerlandske/japanske film (herunder animé; en enkelt sølle film er sgu for

Og som sædvanlig er vi århusianere kraftigt undervurderet. Men jeg har
opgivet at påvirke dem. Bifferne i Århus gider åbenbart ikke bruge
sale nok!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : J.O.H

Dato : 14-03-03 17:45

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message

> sidste eller forrige års visninger. Jeg savner især flere
> østerlandske/japanske film (herunder animé; en enkelt sølle film er sgu
> [...]

Måske skal du prøve "demonlover" - den skulle indholde animéporno ;)
Derudover er der close up af både Thailand og sydkorea - og de kan sandelig
også lave gode film.

JOH

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 31-03-03 22:21

On Fri, 14 Mar 2003 07:17:13 +0100, "J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> wrote:

>Programmet i år er sku lækkert... det skal de ha'.
>Jeg tror den bedste (show)filmoplevelse jeg får, bliver "Hero" i Imperial.

Det er jo bare en forpremiere. Hvad fedt er der ved det?

--
Ask me for directions.

Fra : J.O.H

Dato : 31-03-03 22:55

"Jesper Lauridsen" <rorschak@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Imperial.

> Det er jo bare en forpremiere. Hvad fedt er der ved det?

Det fede er stemningen. - at du sidder blandt en 1000 "kung-fu" filmnørder
og har en (forhåbentlig) herlig aften/nat.
(og ja ja ja Natfilm's formål er at se film som ellers ikke kommer til
biffen bla bla bla)

JOH