Ny telefon?
Fra : Kasper

Dato : 13-03-03 22:24

Hej alle!!

Jeg står snart og skal til at købe ny mobil.. Og så vil jeg håbe nogen kan
komme med deres erfaringer om de forskellige modeller..
Jeg vil højst give 2000 kr.
Der skal være farveskærm.
Polyfonske ringetoner, er ikke noget krav.
Den skal bare helst være mindre end min gamle 3310..

Håber der er nogle der kan anbefale noget godt..

På forhånd tak

MVH

Kasper

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-03-03 08:24

"Kasper" <Kalle2@_nolspam_mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil højst give 2000 kr.
> Der skal være farveskærm.
> Polyfonske ringetoner, er ikke noget krav.
> Den skal bare helst være mindre end min gamle 3310..
>
> Håber der er nogle der kan anbefale noget godt..

Sony Ericsson T68i fåes i disse dage til 1299 med Sonofon Variant abb.
Dét er billigt IMO. Personligt var jeg ovenud tilfreds med denne
telefon!

\Mandal

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 13:45

Ok? har godt nok haft kigget på den mobil. men er det en god farveskærm?
synes kun der står 256 farver.. men det er måske nok?
Og hvor fås den så billigt? har ikke kunne finde det nogen steder..

Kasper

Fra : Camilla

Dato : 14-03-03 18:17

> [...]
> synes kun der står 256 farver.. men det er måske nok?
> Og hvor fås den så billigt? har ikke kunne finde det nogen steder..

Godt nok til hvad?
Det er ikke en god farveskærm, hvis du ønsker at bruge services som tilbydes
i farver (lidt begrænset udbud i DK lige i øjeblikket)
En foto f.eks. ser ikke specielt fedt ud i den. Men hvis det kun er for at
få lidt liv i selve telefonen er den fin, selvom softwaren godt kan virke
lidt langsom, og efterhånden bliver du sikkert træt af at se på timeglasset
der ses når du skifter menu side.

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 22:59

Hej C!

Hvis den er så dårlig som du siger, er der så noget andet jeg burde købe
istedet??
jeg ville jo gerne have nogenlunde kvalitet på billeder..

Kasper

Fra : Peter Dissing

Dato : 14-03-03 13:57

Brian Fisker [8900] wrote:
> [...]
>

> Sony Ericsson T68i fåes i disse dage til 1299 med Sonofon Variant abb.
> Dét er billigt IMO. Personligt var jeg ovenud tilfreds med denne

Hej Mandal

Hvor har du set SE T68I til 1299 med variant, syntes ikke at kunne finde
den nogen steder. (til den pris)

/Peter

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-03-03 14:25

"Peter Dissing" <Ped@acoustics.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du set SE T68I til 1299 med variant, syntes ikke at kunne
finde
> den nogen steder. (til den pris)

HelsideAnnonce i MetroExpress/10min (kan ikke lige huske, hvilken af
gratisaviserne)

\Mandal

Fra : Søren Blom

Dato : 14-03-03 14:51

> "Peter Dissing" <Ped@acoustics.auc.dk> skrev
> finde

Det er Expert kæde der sælger telefonen til den pris.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 15:04

oki.. tak for det.. vil lige kigge næmere på det.. mange
tak til dem der har hjulpet..

Kasper

Fra : Peter Dissing

Dato : 14-03-03 15:31

Brian Fisker [8900] wrote:
> [...]
>
> finde

> HelsideAnnonce i MetroExpress/10min (kan ikke lige huske, hvilken af

Tja var lige ude og hente 10min det var ikke den

Har kigget på Experts hjemmeside kan ikke finde den der.

så må jeg jo bare lette røven og smutte ind i butikken og kigge.

/Peter

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 16:04

Hej Peter..

Jeg har haft snakket med expert, og det er rigtig nok..
men det gælder kun ved en samtidig oprettelse af variant (som sagt) Men også
billigzonen, som koster 20 ekstra om måneden.
Ellers koster den 1499.. men de sagde at det var et tilbud der ville være
der de næste tre uger..

Kasper

Fra : Helmut Lotti

Dato : 14-03-03 16:15

>Men også billigzonen, som koster 20 ekstra om måneden.
> Ellers koster den 1499

Lige et lille OBS fra Mig af!
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der 14 dages fortrydelsesret på
Billig-zone!
Så en 8-10 dage efter du har oprettet, kan du bare ringe/faxe til Sonofon og
fortryde dit tilvalg af Billig-zone, og VUPTI... så har du sparet 200,- kr.!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Peter Dissing

Dato : 14-03-03 16:29

Kasper wrote:
> [...]
> billigzonen, som koster 20 ekstra om måneden.
> Ellers koster den 1499.. men de sagde at det var et tilbud der ville være

Hej Kasper

Ahh så er der jo ingen ko på isen, altså jeg behøver ikke drøne ned i
expert for at checke. Men mon ikke at jeg lige bliver nød til at kigge
på den imorgen.

/Peter

Fra : Kasper

Dato : 14-03-03 17:00

Hej Peter!

det kunne godt være du skulle det.. jeg regner selv med at gøre det..
Men det lyder da godt det med opsigelse.. bare den går??!
vi må se..

Kasper