6610 - Fjerne logo
Fra : Lasse Christiansen

Dato : 13-03-03 08:20

Hejsa

Vil gerne have fjernet logoet på 6610.Man må kunne wappe et eller andet ??

Fandt en tråd længere tilbage men det link kan jeg ikke "kontakte".??

Venligst

Lasse
www.cichlids.dk

Fra : Maze

Dato : 13-03-03 08:59

> Vil gerne have fjernet logoet på 6610.Man må kunne wappe et eller andet ??

Hvis du går ind i Indstillinger -> Displayindstillinger -> Operatørlogo
kan du vælge om du vil have logoet vist eller slået fra. Sådan er det i
hvert fald på 6610 tviilingemobil 7210.

--
/Maze

P.S.: Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem,
der ikke kan...

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-03-03 09:11

"Lasse Christiansen" skrev i en meddelelse

> Vil gerne have fjernet logoet på 6610.Man må kunne wappe et eller andet ??

Hvis du mener et blankt logo, så kan det findes her:
http://www.victorynet.de/wap/betreiberlogos.wml

Ellers kan du jo slå operatørlogoet fra i Indstillinger,
Display-indstillinger, Operatør-logo, Fra.... Så vil du kun se teksten med
operatøren.

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 13-03-03 13:04

> Hvis du mener et blankt logo, så kan det findes her:
> http://www.victorynet.de/wap/betreiberlogos.wml

Ok.. Koster det noget fra den side??? og hvad står det som på den side.
Synes jeg har været der før og kunne ikke umiddelbart se det...

Lasse

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-03-03 18:44

> Ok.. Koster det noget fra den side??? og hvad står det som på den side.
> Synes jeg har været der før og kunne ikke umiddelbart se det...

Det koster ikke noget så vidt jeg ved.... Når du har fået forbindelse vælger
du bare "blank logo", så henter den den, og skriver dernæst "logo
modtaget"...

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 13-03-03 18:49

> Det koster ikke noget så vidt jeg ved.... Når du har fået forbindelse
vælger
> du bare "blank logo", så henter den den, og skriver dernæst "logo
> modtaget"...

Det er der ikke noget der hedder..

Nå men jeg prøvede..

Tak for hjælpen

Lasse

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-03-03 19:01

> vælger
> >
> Det er der ikke noget der hedder..

Øh, er du sikker på du ikke har skrevet forkert??
http://www.victorynet.de/wap/betreiberlogos.wml

Jeg har lige nu været inde og kigge og det virker fint for mig. Det der
fremkommer på siden er:

Downloads
Operator logos
Graphic logos
Custom logos
Blank Logo

Så vælger du bare allernederst "Blank Logo".....

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 13-03-03 19:31

> [...]
> Custom logos
> Blank Logo
>
> Så vælger du bare allernederst "Blank Logo".....

My bad... Det er øjnene man først bliver blind på..

Tak igen

Lasse