Bekræftelse af afsendt sms?
Fra : Zarh

Dato : 12-03-03 14:30

Hvordan skal telefonen indstilles om man har orangeabonnement og gerne vil
have bekræftet en afsendt sms eller skal man sætte noget bestemt tegn før
sin smsbesked i såfald?

Fra : Janner

Dato : 12-03-03 14:45

"Zarh" <zarh@ofir.dk> wrote in message news:b4ncp6$9hv$1@sunsite.dk...
> Hvordan skal telefonen indstilles om man har orangeabonnement og gerne vil
> have bekræftet en afsendt sms eller skal man sætte noget bestemt tegn før
> sin smsbesked i såfald?

Ja ser du det kommer at på hvilekn telefon du har ? Det hedder tranmissions
rapporter

/Janner

Fra : Zarh

Dato : 12-03-03 17:53

"Janner" <uname@it.com> skrev i en meddelelse

> Ja ser du det kommer at på hvilekn telefon du har ? Det hedder
tranmissions
> rapporter
>
> /Janner

Nå ja, ok det er en Nokia 3410 jeg taler om

Zarh

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 12-03-03 19:37

Beskeder > beskedinst. > fælles > transmissionsrapporter sættes til JA

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-03-03 21:47

"Zarh" <zarh@ofir.dk> wrote in news:b4ncp6$9hv$1@sunsite.dk

> Hvordan skal telefonen indstilles om man har orangeabonnement og
> gerne vil have bekræftet en afsendt sms eller skal man sætte
> noget bestemt tegn før sin smsbesked i såfald?

Mener ikke Orange understøtter det overhovedet.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Maze

Dato : 12-03-03 23:50

Henrik Stidsen wrote:

> Mener ikke Orange understøtter det overhovedet.

Det gør de.

--
/Maze

P.S.: Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem,
der ikke kan...