Ringetoner til SonyEricsson R600
Fra : ØD

Dato : 12-03-03 13:06

Jeg har lige fået en ny R600 og er faktisk glad for den.. (havde før en
3210) jeg havde før en ringetone med john denver leaving on a jetplane.. men
lige meget hvor meget jeg leder på nettet så kan jeg ikke finde nogen
ringetoner til r600 overhovdet.. *suk* er der nogen der kan hjælpe mig.. ??

Hilsen

Andy

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-03 15:32

"ØD" <nogen@hotmail.com> skrev
>*suk* er der nogen der kan hjælpe mig.. ??

Er du overhoved sikker på at du kan lægge nye ringetoner på telefonen?

Som jeg kan læse ud fra brugsvejledningen på www.sonyericsson.com så skal
man selv kombinere ringetoner, så det er nok derfor du ikke kan finde nogen
ringetoner, men prøv at kik på http://www.esato.com/web/ det kan være der er
noget der du kan bruge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : GrandOldMan

Dato : 12-03-03 22:14

klip>
> [...]
>
> Som jeg kan læse ud fra brugsvejledningen på www.sonyericsson.com så skal
> man selv kombinere ringetoner, så det er nok derfor du ikke kan finde

Jeg har godt nok en brugsforvirring... den er ubrugelig.. suk den oplyser
ikke om hvordan man laver ringetoner... måske er der en der ved hvordan man
laver de ringetoner..?

men tak for dit svar jeg kikker på dine links..

der er forøvrigt 10 melodier der spiller det samme og hedder min melodi 1
til 10

Andy

Fra : Ole

Dato : 13-03-03 11:58

Du skal ind i menuen rediger mine melodier, der er så steder på nettet der
viser hvilke taster til hvilke toner, det er lidt bøvlet i starten, men går
raskt efter kort tid.. Husk at slette de "default" melodier der er i
forvejen
http://home.no/downloads/er2.htm

Ole