D3DERR_INVALIDCALL...
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-03-03 20:29

Øv øv - har lige installeret Street Legal med nyeste opdateringer, men får
fejlen:

D3DERR_INVALIDCALL
[OK]

Derefter:
Create shadow texture
[OK]

Surt show - er det fordi jeg kun har 8mb grafikkort i min pc lige nu eller
er det fordi jeg har DX9.0? Måske er det noget helt andet?

På forhånd mange tak for hjælpen
Ps: kører Win2000

Fra : CowGod

Dato : 13-03-03 21:37

Vil næsten tro det skyldtes dit grafik kort, de fleste nyere spil kræver
mindst 16mb på kortet, det kan du jo se under "Systemkrav" bagpå æsken til
dit spil.

Og skulle du ha' været inde og hente spillet på nettet, for at prøve det
inden du køber det
Så kan du se system kravne på udgiverens hjemmeside under deres reklame for
selve spillet.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-03-03 23:36

CowGod wrote:
> Vil næsten tro det skyldtes dit grafik kort, de fleste nyere spil
> kræver mindst 16mb på kortet, det kan du jo se under "Systemkrav"
> bagpå æsken til dit spil.

Der står noget med minimum 32mb.... tror lige jeg installerer det på min
bettebrors pc inden jeg smider mit defekte gf2mx i min maskine igen...
farverne er sgu meget blå med det kort :(

Bah! ;-p