Diablo 2 backup
Fra : Onkel Ond

Dato : 13-03-03 19:34

Hej NG

Hvorfor kan jeg ikke lave brugbare backups af
mine D2+LOD playdiscs?
Forsøger jeg at spille fra backup'en, får jeg blot
at vide at der ikke er nogen cd i drevet, hvilket jo
er sært, når nu den er der.
Hjælp? Anyone?
Kopierne er lavet med CloneCD, og JA, det er mine
egne original-skiver jeg har kopieret.

Mange hilsner
Jakob Færch-Jensen

--
"Og hvis det er OT, så giv en venlig
henvisning til rette sted, istedet for

Fra : CowGod

Dato : 13-03-03 21:32

Du kan evt. hente en no-cd patch på www.gamecopyworld.com

Hvis de da stadig supporter disse to glimrene spil.

Fra : Onkel Ond

Dato : 15-03-03 20:26

CowGod wrote:
> Du kan evt. hente en no-cd patch på www.gamecopyworld.com
> Hvis de da stadig supporter disse to glimrene spil.

Det ved jeg, det har jeg prøvet, og det gør de stadig.
Men jeg vil gerne lave kopier af cd'erne, og det er træls at
have en backup der ikke virker.
Det må kunne lade sig gøre, spørgsmålet er: Hvordan?

/Jakob