Hjælp til BF1942
Fra : Thomas Bagge Glasius

Dato : 12-03-03 19:19

Jeg har i dag købt BF1942 og installeret det. Men når jeg vil spille
singleplayer og vælger instant battle og trykker start begynder den da også
at loaded, men så lukker spillet ned og jeg ser på skrivebordet igen.
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem.
Min computer er da ellers meget normal eller hvad og den kan da også køre
spil som Hitman 2, Age of Empires og Rainbow six helt ok.
Min computer P3 800 MHz Creative Labs
Hjælp mig PLZ

Fra : Hansen

Dato : 13-03-03 21:15

> [...]
> Min computer er da ellers meget normal eller hvad og den kan da også køre
> spil som Hitman 2, Age of Empires og Rainbow six helt ok.

Jeg havde samme problem - Det hjalp da jeg installerede den nyeste driver
til mit grafikkort. Så prøv det

Hansen

Fra : Thomas Bagge Glasius

Dato : 13-03-03 14:38