Måske lidt OT: Simcity 4 Strategy guide; h~
Fra : Ally

Dato : 13-03-03 00:06

Hej!

Undskyld mig, hvis det er en smule offtopic, men jeg kan ikke se, der
skulle være en mere egnet gruppe. Jeg er på jagt efter Prima Temp
Authors' bog: "Simcity 4 Official Strategy Guide
"http://makeashorterlink.com/?O240169C3". Jeg har forsøgt hos den
lokale bogpusher, men de siger, den ikke er udkommet i DK endnu, og
leveringstidspunkt er usikkert.

Er der nogle, der har stødt på den? Jeg kan desværre ikke bestille den
på Amazon, da jeg kun har et almindeligt Dankort. Så hvis der er
nogle, der kender en boghandel, der er verdensmester (okay,
danmarksmester så) i at fremskaffe bøger, som ingen andre kan, så
hører jeg gerne om det.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 13-03-03 00:24

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle, der kender en boghandel, der er verdensmester (okay,
> danmarksmester så) i at fremskaffe bøger, som ingen andre kan, så

Polyteknisk Boghandel har i hvert fald bogen listet i deres katalog, så
monstro de ikke kan skaffe den hjem til dig:

http://www.polyteknisk.dk/butik/vare.asp?varenr=1405333

/Claus

Fra : Ally

Dato : 13-03-03 00:33

>Polyteknisk Boghandel har i hvert fald bogen listet i deres katalog, så
>monstro de ikke kan skaffe den hjem til dig:
>http://www.polyteknisk.dk/butik/vare.asp?varenr=1405333

Dét prøver jeg. Tusind tak for hjælpen! Manualen til SC4 er noget af
det ringeste, jeg har set!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Gerner

Dato : 13-03-03 07:35

On Thu, 13 Mar 2003 00:32:52 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Dét prøver jeg. Tusind tak for hjælpen! Manualen til SC4 er noget af
>det ringeste, jeg har set!

Hvorfor går du så ikke ind på simcity 4's officielle side og downloader deres
strategy guide helt gratis ? SÅ svært er simcity 4 heller ikke at disse gratis
råd ikke er godt nok.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ally

Dato : 13-03-03 12:19

>Hvorfor går du så ikke ind på simcity 4's officielle side og downloader deres
>strategy guide helt gratis ?

Det er muligt, jeg ikke kan se skoven for træer, men hvor downloader
man den henne? Jeg kan ikke se noget link, der kunne svare til det.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Gerner

Dato : 13-03-03 17:24

On Thu, 13 Mar 2003 12:18:44 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Det er muligt, jeg ikke kan se skoven for træer, men hvor downloader
>man den henne? Jeg kan ikke se noget link, der kunne svare til det.

Det er ikke en hel SG med samtlige sider på et sted. Den ligger under:
http://simcity.ea.com/tipstricks/tipsntricks.php
Og er opdelt efter emner.

Hvis du ikke er til den slags, så er guiden jo nok bedst.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ally

Dato : 13-03-03 21:41

>Det er ikke en hel SG med samtlige sider på et sted. Den ligger under:
>http://simcity.ea.com/tipstricks/tipsntricks.php
>Og er opdelt efter emner.

Arh, den har jeg skam været igennem.

>Hvis du ikke er til den slags, så er guiden jo nok bedst.

Yup... jeg er stadig på jagt efter guiden.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com