Mohaa-Spearhead
Fra : Jackie

Dato : 12-03-03 19:32

Hej Gruppe.

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at få M1 Marand Riflen til allies,
jeg kan sq kun få Lee Enfield Riflen, skal man ha' fat i en patch eller
hva'.

Jackie

Fra : Mads

Dato : 16-03-03 21:44

Du skal bare vælge et andet skin !!
Der er lidt forskel på hvilke våben du kan vælge alt efter hvilket skin du
vælger !!

Spearhead Styre !!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-03-03 23:02

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Spearhead Styre !!!

Jeg synes det lagger alt for meget i forhold til MoHAA, som oftest kører
helt glidende her. Er det blevet bedre med patch 2.15? Hos mig kører det
altså dårligere end MoHAA, og det burde det vel ikke med

Win98SE updated
Cable modem 512/256
GeForce4 4200 overclocket (285/650)
448 MB SDRAM
Athlon XP 1800+

Jeg tror jeg vil prøve at lægge det ind igen sammen med patch 2.15 i håb om
at det er blevet bedre.

Fra : Mads

Dato : 17-03-03 00:08

Jeg har ikke haft de store probs. med lag, mener heller ikke der er mere
eller mindre end i mohaa !!

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-03-03 08:40

> Jeg har ikke haft de store probs. med lag, mener heller ikke der er mere
> eller mindre end i mohaa !!

Well good for you . Nu har jeg prøvet Spearhead med patch 2.15, og det er
da også blevet en hel del bedre. Men jeg synes nu stadig styringen og
"feelingen" i MoHAA er bedre. De der skøjtende cheatere i Spearhead er da
også helt til grin, LMAO. Bortset fra det synes jeg at cheating er ved at
gribe om sig i MoHAA og Spearhead. Bliver det for meget lægger jeg det nok
på hylden. Det er en skam, men jeg gider simpelthen ikke at bruge tid på
cheaters.