The Sims
Fra : Berit Nielsen

Dato : 12-03-03 13:02

Hejsa.
Nu har jeg igennem lang tid deltaget i den udenlandske nyhedsgruppe omkring
The Sims.
Men det kunne være rart at tale om spillet på Dansk, derfor leder jeg nu
efter Sims spillere her.

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-03-03 13:27

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
omkring
> The Sims.
> Men det kunne være rart at tale om spillet på Dansk, derfor leder jeg nu

Min datter på 11 spiller det en del. Men jeg ved ikke så meget om det.......

Fra : Dopedog

Dato : 12-03-03 13:31

> [...]
omkring
> The Sims.
> Men det kunne være rart at tale om spillet på Dansk, derfor leder jeg nu

Jeg spiller det kun til PS2 ... men kan da godt snakke med om det

-Ronnie

Fra : Berit Nielsen

Dato : 13-03-03 08:06

> Jeg spiller det kun til PS2 ... men kan da godt snakke med om det
>
> -Ronnie

Okay, det lyder spændende.
Jeg har undret mig over om det er helt magen til computerspillet ?
Så fortæl endelig lidt ..* S*

Hilsen Berit N

Fra : Gerner

Dato : 13-03-03 12:11

On Thu, 13 Mar 2003 08:06:28 +0100, "Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Okay, det lyder spændende.
>Jeg har undret mig over om det er helt magen til computerspillet ?
>Så fortæl endelig lidt ..* S*

Det er noget uheldigt da konsolspil har deres egen gruppe og derfor vil debat om
konsolspil være OT i denne gruppe. Der er ikke i adminnistrationen af dk
herakiet taget hensyn til at et spil har flere platforme det kan spilles på.

Uenighed om dette må debatteres i dk.admin.

fut

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Dopedog

Dato : 13-03-03 16:10

> Okay, det lyder spændende.
> Jeg har undret mig over om det er helt magen til computerspillet ?
> Så fortæl endelig lidt ..* S*
>
> Hilsen Berit N

Det er ikke helt ens.

De har taget de bedste ting fra PC Versionen + diverse udvidelses pakker og
taget det med i PS 2 versionen.

Derudover kan man spille en "Level Mode" hvor man kan klare baner når man
f.eks. har lånt 800 S af sin mor og fikset TV'et og lært at lave mad o.s.v.

Og, den allersjoveste ting, så kan man spille 2 spillere!

Mig og min kæreste brugte, ja rundt regnet, hele sidste weekend på at spille
The Sims. Det er utroligt sjovt i 2 Player mode og det kan klart anbefales
hvis man har en PS 2 at købe The Sims. Det er VIRKELIGT sjovt og selvom min
kæreste ikke spiller meget computer eller konsol, ja så var det sku hende
der ville spille videre når jeg egentlig ikke gad mere

-Ronnie

Fra : The Dane

Dato : 12-03-03 16:12

hej berit
jeg spiller stadig engang imellem, og jeg skal da også have den nye addon
"superstar", når den kommer.
hvad kunne du tænke dig at snakke om? jeg synes også det kunne være rart med
lidt dansk snak
susan

Fra : Berit Nielsen

Dato : 13-03-03 08:12

> [...]
> "superstar", når den kommer.
> hvad kunne du tænke dig at snakke om? jeg synes også det kunne være rart

Hej Susan.
Plejer du også at kigge lidt på den engelske nyhedsgruppe om The Sims ?
Jeg kunne godt tænke mig at veksle sider, ideer, og tricks med jer andre.
At høre hvor i henter skins, møbler og så videre.

Selv henter jeg en del ned, og har meget sjov ud af det.
Vi kunne tale om hvor man ligger de forskellige ting man henter ned.
Så man feks, kan benytte dem i klæde skabet, når simmerne skifter tøj,
eller hvor man ligger det så simmerne kan købe det nede i byen eller på
ferieøen.

Jeg har alle spillene, pånær Unleashed.
Men det er på ønskelisten, og selvfølgelig også Online spillet.

Hilsen Berit N

Fra : The Dane

Dato : 14-03-03 22:20

ja, jeg kigger med i abg.thesims...den er nu ved at blive lidt underlig
synes jeg.
jeg har nogle få udvalgte sider som jeg bruge til at hente ting på, men jeg
synes der er meget crap derude.
her er et par gode foreslag synes jeg:
http://supersims.boom.ru/
http://www.simsinteriordesigns.net/
http://wood.simstyle.de/
http://www.secretsims.com/
http://moonsims.asi.org/dh-sims-site/
det er dem jeg bruger oftest. selvfølgelig er der også simfreaks, men den
kender alle vist.
Unleashed er ret sød med dyrene, men de kan også være fantastisk
irriterende. sommetider er de herreløse meget i vejen, når de render ud og
ind af dit hus.
Online gider jeg ikke. det er for dyrt og ser ikke særlig fedt ud synes jeg.
lidt som en chat man betaler for
--
Susan
********

Fra : Jenny Larsen

Dato : 13-03-03 15:31

Hej.
Jeg spiller også the sims.
Hvad er det for et addon, der hedder
superstars?
Mvh. Jenny

Fra : Gerner

Dato : 13-03-03 16:59

On Thu, 13 Mar 2003 15:30:57 +0100, "Jenny Larsen" <jenl@tdcadsl.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej.
>Jeg spiller også the sims.
>Hvad er det for et addon, der hedder
>superstars?

A new expansion pack has been announced by EA for The Sims. The new expansion
pack (The Sims: Superstar) will allow you to follow your sim to work, as well as
allowing your sim to live the life of a superstar.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Gaffy

Dato : 13-03-03 01:41

Prøv her:
www.sims.dk
hilsen Kim

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 13-03-03 23:35

"Berit Nielsen" skrev:

> [...]
omkring
> The Sims.
> Men det kunne være rart at tale om spillet på Dansk, derfor leder jeg nu

Hej Berit

Jeg har også en gang i mellem savnet nogle danske spillere at snakke med.
Jeg har spillet the Sims stort set siden det kom på markedet og var dengang
fuldstændig bidt af det (spillede nærmest i døgndrift I dag spiller jeg
det sådan lidt on-and-off, men det er stadig utroligt fascinerende. Udover
The Sims har jeg Living Large, Hot Date og Unleashed (Unleashed kan virkelig
anbefales hvis du kan lide dyr).

Der er jo en hel del hjemmesider, hvor man kan hente fede skins og objekter,
mange af dem er desværre blevet betalings-sites (det er selvfølgelig rimelig
nok, at de kræver penge for den tid de bruger på at designe ting til
spillet). Der er dog stadig nogle sites hvor man kan hente objects, skins
m.m. uden at betale. Dem jeg bruger mest er:

http://www.sultryearth.net/index2/index.html
http://www.gottalovethosesims.com/
http://www.boutika.org/
http://aroundthesims.online.fr/index.html
http://www.7deadlysims.com/main.jsp (et rigtigt godt sted til at hente
objects)

Lad mig endelig høre, hvis du kender andre gode sites!

Hilsen Kristin

Fra : Lars Lautrup

Dato : 14-03-03 21:19

"Kristin Andreassen" <kristinREMOVETHIS@homemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rimelig
> Lad mig endelig høre, hvis du kender andre gode sites!

Der er faktisk en masse gode danske "The Sims"-sites - bl.a.

www.simsportalen.dk
www.simbrother.dk
www.simseventyr.dk

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien