En nem en...
Fra : Niels Overgård

Dato : 13-03-03 16:42

hej
Jeg kan simplethen ikke komme på den der sang, hvor de synger/råber Leonard
Bernstein, hva' dælen er det den hedder? Den bliver brugt i reklamen for
Simpsons på TV3
mvh. Niels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-03-03 16:56

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
Leonard
> Bernstein, hva' dælen er det den hedder? Den bliver brugt i reklamen for

REM - It's the end of the world as we know it:

http://www.math.unl.edu/~augustyn/End.shtml

/Nikolaj

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-03-03 17:50

In article <UP1ca.125690$Hl6.11213873@news010.worldonline.dk>,
nSiPkAoMl@jborg.dk says...

> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> Leonard
>
> REM - It's the end of the world as we know it:

Som i øvrigt også bliver brugt i Independence Day

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Mark Høserich

Dato : 14-03-03 23:52

Nikolaj Borg wrote:
> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
>
> REM - It's the end of the world as we know it:
>
> http://www.math.unl.edu/~augustyn/End.shtml
>
> /Nikolaj

Hva med det nummer som Homer skruer over på ?
M<a>RK