Pink Floyd
Fra : Jan Ohlsson

Dato : 13-03-03 01:23

Hej Grupe
jeg er den heldige ejer af Puls Konserten på DVD

Udkommet d 24/1 2003 i USA

Pris 19.95 $ 2stk 39.90 $
forsendelse 12.50 $
total 52.50$

kurs ca 7 kr pe1 $ ialt 366.00 kr
moms +told+ gebyr 160.00 kr
total 526.00 kr

pr stk 263.00 kr for 2 timer og 25 minuter i total trance

den bedste oplevelse på dvd i år

hilsen Jan O

Ps:i må heller få adressen til butikken hvor jeg handlede
www.ultramusicstore.com

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-03-03 02:28

Hej Jan. Det er ikke originale vel? hvordan er kvaliteten? Nu kan jeg se at
du har købt 2, hvorfor, vil du gerne sælge den ene?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-03-03 08:12

Lyder også meget skummelt – det er vist een af de mest ventede
koncert-dvd'er overhovedet!

Men – skriv gerne mere, hvis den virkelig ER udgivet!
Så vidt jeg ved er Gilmour igang med mixningen af DVDen

Peter

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 13-03-03 12:16

Hej Grupe

Den er god nok det er en original (håber jeg)
Dolby Digital
5.1
Regions free
perfekt billed og lyd
og som sagt den bedste koncert i mands minde
men husk ca 2 måneder leverings tid
og desvære den ekstre jeg købte er til en kammerat i Gave (til manden der
troede han havde alt)

Hilsen Jan O

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 13-03-03 16:05

"Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Grupe
> jeg er den heldige ejer af Puls Konserten på DVD
>
> Udkommet d 24/1 2003 i USA
>
> Pris 19.95 $ 2stk 39.90 $
> forsendelse 12.50 $
> total 52.50$
>
> kurs ca 7 kr pe1 $ ialt 366.00 kr
> moms +told+ gebyr 160.00 kr
> total 526.00 kr
>
> pr stk 263.00 kr for 2 timer og 25 minuter i total trance
>
> den bedste oplevelse på dvd i år
>
> hilsen Jan O

Jeg byder 4 lakridser!

"Smut" over i en af markedsgrupperne istedet for at annoncere her.

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-03-03 16:33

Morten H. Nielsen wrote:
> "Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg byder 4 lakridser!
>
> "Smut" over i en af markedsgrupperne istedet for at annoncere her.

Hvis du rent faktisk læste hvad han skrev, ville du indse at de ikke er til
salg.

--
Jacob

I wish I lived back in the old west days, because I'd save up my money
for about twenty years so I could buy a solid-gold pick. Then I'd go
out West and start digging for gold. When someone came up and asked
what I was doing, I'd say, "Looking for gold, a durn fool." He'd say,
"Your pick is gold," and I'd say, "Well, that was easy." Good joke,
huh.

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 14-03-03 20:58

Martin S skrev da:

-
"Hej Jan. Det er ikke originale vel? hvordan er kvaliteten? Nu kan jeg se at
du har købt 2, hvorfor, vil du gerne sælge den ene?

Mvh Martin Sjøstrand"
-

Derfor troede jeg at det var en salgsannonce. I må alle meget undskylde
(specielt jan o.) hvis det ikke er tilfældet.

God weekend.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 14-03-03 23:37

> [...]
>
> Derfor troede jeg at det var en salgsannonce. I må alle meget undskylde
> (specielt jan o.) hvis det ikke er tilfældet.

det var vist mere mig, der fik det til at ligne en salgsannonce. Det
beklager jeg

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 13-03-03 16:35

"Morten H. Nielsen" <holberg19DELETETHIS@netscape.net> skrev i en meddelelse

> Jeg byder 4 lakridser!
>
> "Smut" over i en af markedsgrupperne istedet for at annoncere her.

Hmm...han skriver jo ikke ligefrem at han vil sælge noget. At skrive et
indlæg hvor man blot beretter om sine egne indkøb, mener jeg ikke hører til
i markeds-grupperne

---Jacob---

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 13-03-03 16:39

HEJ grupe
DETTE VAR IKKE EN SALGS ANONCE
MEN OPLYSNING TIL ALLE PINK FLOYD FAN

(og udtryk for stor glæde fra min side som jeg trænkte til at dele
med andre)

hilsen jan o

Fra : nd

Dato : 13-03-03 20:29

> [...]
> moms +told+ gebyr 160.00 kr
> total 526.00 kr
>
> pr stk 263.00 kr for 2 timer og 25 minuter i total trance

Det var ikke småting, ville det ikke være billigere her
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5099705012109 ?

vh

nd

---

Fra : CK

Dato : 13-03-03 21:04

> Det var ikke småting, ville det ikke være billigere her
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5099705012109 ?
>
> vh
>
> nd

Du linker til en video-cd, ikke en DVD.

Så nej det ville ikke være billigere.

Mvh
Christian

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 21:31

On Thu, 13 Mar 2003 21:04:14 +0100, "CK"
<ckusknerSPAMGOTOHELL@worldonline.dk> wrote:

>Du linker til en video-cd, ikke en DVD.
>
>Så nej det ville ikke være billigere.

Er det ikke også korrekt at de arbejde på en ny udgave af Pulse og
Pompei på dvd?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 13-03-03 22:11

> Er det ikke også korrekt at de arbejde på en ny udgave af Pulse og
> Pompei på dvd?

Jo, ikke at jeg har nogen kilde.

Hvis nævnte udgivelse af PULSE rent faktisk er en legal dvd vil jeg blive
overrasket, - men positivt.

Pompeii blir' kult.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Livet skal leves forlæns, men forståes baglæns." Søren Kierkegaard.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 22:18

On Thu, 13 Mar 2003 22:11:12 +0100, "Mads Breddam" <breddam@esenet.dk>
wrote:

>Jo, ikke at jeg har nogen kilde.
>
>Hvis nævnte udgivelse af PULSE rent faktisk er en legal dvd vil jeg blive
>overrasket, - men positivt.
>
>Pompeii blir' kult.

Pompei er god nok - den kan forudbestilles hist og her. Jeg er nu
midst lige så interesseret i Pulse i en kvali udgave

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 13-03-03 22:49

Den internet butik jeg handle hos har også den nye ud gave af Pompai på DVD
samlet pris for begge 35.00 $

hilsen jan o

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 23:05

On Thu, 13 Mar 2003 22:48:51 +0100, "Jan Ohlsson"
<jan.ohlsson@privat.dk> wrote:

>Den internet butik jeg handle hos har også den nye ud gave af Pompai på DVD
>samlet pris for begge 35.00 $

Og hvor var det?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 23:06

Sorry, skulle lige åbne øjnen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 13-03-03 23:13

her er adressen
www.ultramusicstore.com
Den har hjemme i usa men tingene bliver afsent fra Sankt Petersborg