søger
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 12-03-03 21:27

Jeg søger efter en bestem remix som er lavet på orginal sangen af Flåklypa
temasangen, den blev spillet på Mtv en årgang. Hvis det kan hjælpe så er det
Bent Bjere Ferbrisus der har lavet orgialen. På forhånd tak.
__________________________________________________________________ Kasper
Wittendorff ICQ#: 49425699 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Priest

Dato : 12-03-03 21:29

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> Flåklypa temasangen, den blev spillet på Mtv en årgang. Hvis det kan
> hjælpe så er det Bent Bjere Ferbrisus der har lavet orgialen. På

Flot! Du behersker (næsten) både engelsk og dansk!

Mvh
Priest.

Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 12-03-03 22:23

"synes du ik at du skulle hjælpe mig istedet for at disse mig? Bitch.

Fra : Priest

Dato : 13-03-03 00:32

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> wrote in news:3e6fa49a$0$223
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> "synes du ik at du skulle hjælpe mig istedet for at disse mig? Bitch.

Ok, du forstod ikke sammenhængen, undskyld.

Mvh
Priest.

Fra : Astrid

Dato : 12-03-03 22:28

"Priest" <priest@> skrev i en meddelelse
> "Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> wrote in

> Flot! Du behersker (næsten) både engelsk og dansk!

Flot! At gøre grin med folks stave- og sprogkundskaber. Det må virkelig
kræve sin mand.

/astrid

Fra : Priest

Dato : 13-03-03 00:31

"Astrid" <admin-illegal@no.spam.eggs.and.spam.org> wrote in news:b4o8d1$src
$1@news.net.uni-c.dk:

> "Priest" <priest@> skrev i en meddelelse

> Flot! At gøre grin med folks stave- og sprogkundskaber. Det må virkelig
> kræve sin mand.

Hvis du havde fulgt bedre med i gruppen og havde fulgt med i den tråd, som
hedder "Desperat", så ville du have forstået, at min bemærkning ikke var
ment som en kritik, tværtimod.
At manden kan skrive sit spørgsmål både på engelsk og på dansk er da flot.

Mvh
Priest (som desværre tit bliver misforstået)

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 13-03-03 19:07

> [...]
> ment som en kritik, tværtimod.
> At manden kan skrive sit spørgsmål både på engelsk og på dansk er da flot.

Ja, jeg må desværre indrømme, at jeg syntes, at din benærkning var lidt
sjov.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 13-03-03 19:09

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@ensmartazz.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg må desværre indrømme, at jeg syntes, at din benærkning var lidt
> sjov.

Bemærkning endda. Stavefjel er da vist noget værre noget.

Fra : Troels

Dato : 13-03-03 19:21

> [...]
> ment som en kritik, tværtimod.
> At manden kan skrive sit spørgsmål både på engelsk og på dansk er da flot.

Hvad skyldes "" så?

> Mvh
> Priest (som desværre tit bliver misforstået)

Og som desværre tit skifter navn.

/Troels

Fra : Priest

Dato : 13-03-03 21:44

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in

> Hvad skyldes "" så?

"(næsten)"

Mvh
Priest.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 12-03-03 22:35

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Wittendorff ICQ#: 49425699 Current ICQ status: + More ways to contact me

Multicyde - Not For The Dough

Hilsen Tina

Fra : Troels

Dato : 12-03-03 23:12

> [...]
det
> Bent Bjere Ferbrisus der har lavet orgialen. På forhånd tak.

Flåklypa? Er det det Bjergkøbing Grand Prix hedder originalt? Jeg kunne ikke
lige hjælpe, men ud fra Tinas svar kunne jeg se at det er BjergkøbingGrand
Prix der er tale om.

/Troels

Fra : Hotchpot

Dato : 13-03-03 11:03