Sommerens hit
Fra : Troels

Dato : 12-03-03 17:55

Hej
Hvad siger i til en lille tråd om hvad der kunne gå hen og blive sommerens
hits? Personligt forventer jeg en del af Audio Bullys (men det gjorde jeg jo
også af The Streets sidste år

Nogle bud?

/Troels

Fra : Aragorn

Dato : 12-03-03 19:36

Ska vi nu ikke lige få solen frem og graderne i vejret inden vi kan begynde
at snakke om "sommerens hit"?

-Sune

Fra : Øistein Wind

Dato : 12-03-03 22:37

> hits? Personligt forventer jeg en del af Audio Bullys (men det gjorde jeg
jo
> også af The Streets sidste år

Ja så var du ca. et år for tidligt ude... Er han ikke helt oppe lige nu?
Sjovt som udviklingen går. P3 spillede et nummer fra hans cd for snart 2 år
siden, bare ærgelit der skulle gå så lang tid før flere fik øjnene op for
hans musik

Øistein

Fra : Troels

Dato : 12-03-03 23:16

> [...]
år
> siden, bare ærgelit der skulle gå så lang tid før flere fik øjnene op for

Hmm.. Han var selvfølgeligt godt nok nomineret til en Danish Music Award
fornyelig (som han jo sjovt nok ikke vandt. Kan det skyldes at "dommerne"
ikke kendte hans musik?), så det kan da godt være at han først er ved at
"breake". Under alle omstændigheder kunne det da være fedt hvis Let's push
things forward eller Don't mug yourself gik hen og blev hits.

/Troels

Fra : Øistein Wind

Dato : 13-03-03 21:31

> Hmm.. Han var selvfølgeligt godt nok nomineret til en Danish Music Award
> fornyelig (som han jo sjovt nok ikke vandt. Kan det skyldes at "dommerne"
> ikke kendte hans musik?)

Ja det kunne godt være. Men man må vel formode, at de har hørt det. Det er
vel det mindste man kan forvente.

>, så det kan da godt være at han først er ved at
> "breake". Under alle omstændigheder kunne det da være fedt hvis Let's push
> things forward eller Don't mug yourself gik hen og blev hits.

Eller Who's got the funk

Fra : Troels

Dato : 14-03-03 00:28

> Ja det kunne godt være. Men man må vel formode, at de har hørt det. Det er
> vel det mindste man kan forvente.

Jeg kan ikke lige huske om det var tilfældet i Årets udenlandske album, men
i en del af de andre kategorier var det jo "folket" (altså de folk der havde
taget sig tiden til at registere på en side og stemme). Og jeg tvivler meget
stærkt på at de alle sammen har hørt den.

> Eller Who's got the funk

Jep, den er også lækker, men jeg er ikke sikker på at den ville gøre sig som
single. Jeg betragter den i hvertfald mere som et lille interlude. Den er jo
rimeligt kort, og så er der ikke rigtigt noget sang/rap på den. Men hvem
ved. Måske har den en chance alligevel.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-03 18:13

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b4noor$kr$1@sunsite.dk...
> Hej

> Nogle bud?

______

Johhhh altså, jeg tror at sommerens helt store hit bliver Heidi Hauge,
nøjagtigt ligesom sidste år. Hun vælter den ene succes-cd ud after den
anden.2 om året, for at klare efterspørgslen. Hun fortsætter nok med at være
det helt store hit i Danmark.

Af de danske grupper tror jeg at Kandis fortsætter med at være topgruppen,
men det kan også blive "Klaus og Servants" De fik jo et kanonhit med "Når et
hjerte slår", sidste år.

Det var mit bud

Hilsen Åge

Fra : Aragorn

Dato : 13-03-03 19:41

"Åge Halldorsson"
> Johhhh altså, jeg tror at sommerens helt store hit bliver Heidi Hauge,

Heidi hvem???

> [...]
> men det kan også blive "Klaus og Servants" De fik jo et kanonhit med "Når

Ja, fuck det var et godt nummer!! Håber det virkeligt. (Bemærk ironien i
dette indlæg)

God sommer Åge!!

-Sune

Fra : paw jeppesen

Dato : 13-03-03 21:22

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Heidi hvem???

> et
>
> Ja, fuck det var et godt nummer!! Håber det virkeligt. (Bemærk ironien i

Tror Åge får en "kold" og ensom sommer...

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-03-03 20:28

Hun vælter den ene succes-cd ud after den
> anden.2 om året, for at klare efterspørgslen.

Kom lige til at tænke på coveret til Red Warszawa:
Kvantitet frem for kvalitet

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk