gammelt musik
Fra : Jan Larsen

Dato : 12-03-03 15:30

Hej Gruppe.

ville gerne skaffe Palmehave orkester "tango bacarole"
(ved ikke lige om det er helt stavet rigtigt)
til min far.. han hørte den i komiteens radio i Odense
men hvor pokker finder man sådanne gamle sange henne ?
bånd,cd... det betyder ikke noget.
Jeg vil gerne købe den.

På forhånd tak
Jan

Fra : Ole Damgaard

Dato : 12-03-03 17:52

"Jan Larsen" <janr31@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til min far.. han hørte den i komiteens radio i Odense
> men hvor pokker finder man sådanne gamle sange henne ?

Jo det er rigtigt stavet. Men derudover er det nok kun svineheld der kan
hjælpe dig. Tango bacarole udkom på CD med Vejle Harmonika Orkester for et
par år siden - men det er jo næppe den rigtige stemning. Hvis du vil have
rigtig palmehave, skal det være den ægte vasre, og den finder du på LP`en
Palmehaveorkestret Underholder. (Odeon MOEK11) hvor Tango Bacarole osse er
med. Den er fra 1968 så den findes næppe i enhver pladebiks.
mvh ole

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-03 18:18

Jan Larsen <janr31@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:10474794960.198805924650813@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> til min far.. han hørte den i komiteens radio i Odense
> men hvor pokker finder man sådanne gamle sange henne ?

_________

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med dit spørgsmål, men jeg bliver altså nødt
til liiiiiige at give dig det her tip til et fanstastisk palmehaveorkester,
fra det nordvestlige Jylland. Det er rigtig suppe-steg-og-is-musik. Det
lyder så fantastisk som noget kan. Du kan lytte til musikken, på deres side.
Prøv det - prøv det.

http://www.palmehaveorkesteret.dk/

Hilsen Åge