TOTAL MYSTISK PROBLEM!!!
Fra : Salva

Dato : 18-03-01 23:16

Jeg har et total weird problem!

Jeg logger på et ftp og begynder at dl med 40-50 kbps. Igen problemer.

Hvis der så logger en bruger ind på mit eget ftp (g6) og begynder at dl, så
falder min kbps lige så langsomt ned til 4-5!!!!

What da fuck??? Hvad sker der her?
Ul og dl er da på hver sin linie så hvorfor går der ud over min hastighed
når en bruger dl???

Har I været ude for dette? TDC havde ikke hørt om det før.

WinME AMD500 512/128
-salva

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-03-01 23:24

On Sun, 18 Mar 2001 23:16:19 +0100, Salva wrote:
> [...]
>når en bruger dl???
>
>Har I været ude for dette? TDC havde ikke hørt om det før.

Se tilbage i denne gruppe - helt almindeligt problem, din upload
"kanal" går i mætning => Kø => ACK's står i kø => langsommere
download.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Morten Boysen

Dato : 19-03-01 00:01

"Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote in message
> [...]
hastighed
> når en bruger dl???
>
> Har I været ude for dette? TDC havde ikke hørt om det før.

Dit TCP WIN er sat for lavt. Du kan tjekke din opsætning på
<http://dslreports.com/tweaks/>. På den side er der også en masse
links til sider, som giver løsniger på dit problem.

<http://www.dslreports.com/tweaks/RWIN> er specialt interessant for
dig. Sæt dit TCP RWIN til enten 32kbyte eller 64kbyte.

--
Morten Boysen