Club Racoon
Fra : CybaMerc

Dato : 12-03-03 23:02

Nogen der har erfaring med Axel Musics Club Racoon? Priserne er jo
uhyggeligt billige; men hvor troværdig er leverandøren?

Fra : smn

Dato : 12-03-03 23:44

Håber de er rimeligt troværdige. Har selv lige bestilt to film, som jeg så
betalte for pr. bank overførsel. De har ikke fået implementeret plastickort
betaling endnu.

Jeg er ikke så vild med deres lagerstatus, det er meget forvirrende hvad der
er på lager og hvad der ikke er. De to film jeg bestilte stod til ikke at
være på lager men jeg fik så en mail om at de alligevel var på lager. De er
dog stadig ikke sendt selvom de er på lager. Det lader også til at de ikke
har ret mange af hvert eksemplar, nogle af filmene var udsolgt første dag, 2
timer efter de havde åbnet.

Jeg bestilte som sagt i tirsdags, jeg har fået en mail om at betalingen er
modtaget men filmene er ikke sendt endnu.

ps., de uhyggeligt billige priser gælder kun indtil på fredag, så ryger de
op igen. Dog stadigt billigere end mange andre Danske online butikker.. især
Laserpisken.. uha deres priser er jo skræmmende.

/simon

Fra : HKJ

Dato : 13-03-03 06:59

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> wrote in message
> Nogen der har erfaring med Axel Musics Club Racoon? Priserne er jo
> uhyggeligt billige; men hvor troværdig er leverandøren?

Er du ikke lidt hurtigt ude med det spørgsmål? Klubben åbnede i mandags!

Men ellers er Axel Music en kæde af butikker, som jeg personligt har gode
erfaringer med (Dvs. jeg kan købe film og i et tilfælde hvor jeg havde et
problem, ombyttede de øjeblikkeligt).

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 13-03-03 11:30

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> wrote in message

> Nogen der har erfaring med Axel Musics Club Racoon? Priserne er jo
> uhyggeligt billige; men hvor troværdig er leverandøren?

Et lille ekko af hvad smn og HKJ svarer, men alligevel

Dere ringen der har erfaringer med selve Club Racoon endnu, da de jo kun
lige har slået dørene op. Så om den amerikanske (canadiske) leverandør er
troværdig, hurtig osv. kan man ikke sige noget om endnu. Men man kan jo
sætte sin tillid til at når Axel Music går ind i et samarbejde (starter dem
op?) så står de inde for kvaliteten. Og jeg stoler nok på AM til at jeg tør
handle ved Club Racoon. Sålænge de kun tager imod bankoverførsel, vil jeg
dog ike handle for større beløb ad gangen, da min sikkerhed er væsentligt
ringere end ved betaling med CC.
Jeg er dog lidt skeptisk med deres procedure for forsvunde forsendelser.

Men hvis ellers prisniveauet ikke stiger ind i skyerne i næste uge, så ser
det jo meget lovende ud, men priser der kan konkurere med FE, og hvis det er
tilfældet, så er jeg helt klar p åat støtte et dansk foretagende.

Fra : smn

Dato : 13-03-03 13:40

Lige en lille update, man kan når man logger ind, se status på ens ordre og
jeg kan se at mine er færdiggjort og afsendt. Dvs. ca. 3 dage fra bestilling
til afsendelse af varer. Det er lissom når jeg har bestilt hos FE.

Så lad os se hvor længe der går før jeg har filmene, de skal jo lige en tur
omkring tyskland først :)

Fra : HKJ

Dato : 13-03-03 17:22

"smn" <6x111910@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
bestilling
> til afsendelse af varer. Det er lissom når jeg har bestilt hos FE.

Du har været hurtig, det må være første dag du bestilte.

> Så lad os se hvor længe der går før jeg har filmene, de skal jo lige en
tur
> omkring tyskland først :)

Jeg venter også spændt på mine film fra dem, men jeg er et par dage
langsommere

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 15-03-03 10:04

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> wrote in message

> Nogen der har erfaring med Axel Musics Club Racoon? Priserne er jo
> uhyggeligt billige; men hvor troværdig er leverandøren?

Nu har jeg fået mine film! Jeg fik en mail i går aftes kl 23:45 om at ordren
var blevet afsendt fra Nord Amerika, og jeg fik dem her til morgen! I blandt
ordren var Jackass og 8 Mile som ikke er udkommet endnu!

.....Det forekommer mig dog forholdsvis usandsynligt at de er kommet fra USA
til Danmark på en nat, med mindre de fik et sæde i Concorden!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : HKJ

Dato : 15-03-03 10:11

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> wrote in message
> [...]
USA
> til Danmark på en nat, med mindre de fik et sæde i Concorden!

Flyveturen tager altså kun 8 timer (har prøvet), men du har selvfølgelig
ret i at total ekspeditionstid er noget længere
(post?+flyvetur+fortoldning+post). Så konklusionen må være at de IKKE sender
emailen samtidig med at de sender pakken.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-03-03 12:05

> [...]
USA
> til Danmark på en nat, med mindre de fik et sæde i Concorden!

Hvordan kan du se, hvor langt de er kommet med ekspeditionen?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : HKJ

Dato : 15-03-03 12:11

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan kan du se, hvor langt de er kommet med ekspeditionen?

I venstre side, tryk på "Club raccoon" og derefter "Dine ordre".

Fra : Tenzel Kim

Dato : 15-03-03 12:04

Mikkel Selsøe Sørensen wrote:
> Nu har jeg fået mine film! Jeg fik en mail i går aftes kl 23:45 om at ordren
> var blevet afsendt fra Nord Amerika, og jeg fik dem her til morgen! I blandt
> ordren var Jackass og 8 Mile som ikke er udkommet endnu!

Kunne du i de mindste ikke ha bestilt nogle gode film :)

Tenz.

Fra : CybaMerc

Dato : 15-03-03 18:20

A long time ago in a galaxy far, far away....
Mikkel Selsøe Sørensen wrote:

>Nu har jeg fået mine film!

Hvilken stand kom de i? Jeg ville have bestilt Band of
Brothers-boksen; men frygtede at man fik et eller andet mishandlet
produkt :/ Nu er priserne jo blevet hævet; men jeg kan se, at der
stadig er tilbud på visse titler (f.eks. Roger Rabbit).

[snip]

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 16-03-03 16:23

> [...]
> produkt :/ Nu er priserne jo blevet hævet; men jeg kan se, at der
> stadig er tilbud på visse titler (f.eks. Roger Rabbit).

De kom i rigtig fin stand! Jeg havde også bestilt den lange LOTR: FOTR og
den var pakket ind i ekstra bobleplast ud over det der var i kuverten, og
den havde ikke en eneste bule (ofte et problem med papæsker)! God service!

I øvrigt skal det siges at filmene kom i hver sin kuvert (selvom det var
samme ordre) og at de var sendt med tysk frankering på. Interessant!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : CybaMerc

Dato : 16-03-03 16:44

A long time ago in a galaxy far, far away....
Mikkel Selsøe Sørensen wrote:

>De kom i rigtig fin stand!

Lyder godt... nu ville jeg bare ønske, at jeg havde bestilt Band of
Brothers-boksen, mens den var billig :/

[snip]

>I øvrigt skal det siges at filmene kom i hver sin kuvert (selvom det var
>samme ordre) og at de var sendt med tysk frankering på. Interessant!

Minder lidt om den måde, DvdBoxOffice opererer på. Adressen på Axel
Musics kontaktperson ligger da også et sted i Ontario, Canada...
ligesom DvdBoxOffice.

Gad vide, om de ville være interesserede i at tilbyde en lign. service
med videospil.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 16-03-03 23:33

> Gad vide, om de ville være interesserede i at tilbyde en lign. service
> med videospil.

Ikke en dårlig idé, selvom markedet er betydeligt mindre. Det er dog en
niche, der skal fyldes... :)