Valhalla on the move...
Fra : Jesper Winding

Dato : 12-03-03 12:41

http://www.pressport.dk/shownews.aspx?nid=275&tid=7&cid=144&r=2 : nu håber
jeg sq ikke den knækker - ellers undskylder jeg lige på forhånd.

--
Jesper

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-03-03 14:58

Hvad med at tage kontakt til filmland - de har jo ikke helt færdigskabt
deres koncept endnu, og "denne film vil vi have på dvd" lyder da som en
oplagt kanditat til et delkoncept...

-Rune

Fra : Plato

Dato : 12-03-03 17:09

Selve projektet støttes af:

http://www.filmland.dk
http://www.trailersiden.dk
http://www.filmz.dk
http://www.newz.dk
http://www.bossman.dk
http://www.popcorn.dk
http://www.msn.dk
http://www.dvdtown.dk

Så mon ikke der skulle være bare en lille bitte chance.

--/Plato

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-03-03 17:18

Plato wrote:
> Selve projektet støttes af:
>
> http://www.filmland.dk

Hvor der du det? Jeg kunne ikke finde noget om det på siden...

-Rune

Fra : Don G.

Dato : 12-03-03 18:00

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev...
> Hvor der du det? Jeg kunne ikke finde noget om det på siden...

Desværre heller ikke her.
Men jeg kan se at DR's Kultur-sektion tidligere har beskæftiget sig med
emner af samme slags - med en "folkelig" vinkel:
http://shorterlink.com/?0IGODU

-mon ikke det fanger lige pludselig?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac, ['ner:diak], radical nerd - nerd of nerds
http://nerdiac.com
</signature>

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 12-03-03 17:55

Plato skrev
> Selve projektet støttes af:
> Så mon ikke der skulle være bare en lille bitte chance.

Der er plads til flere, håber bl.a. CopyMagazine vil skrive lidt, og
så er der hele offline verdenen. Det ville være rart med lidt i
luften, lidt på papir og på 29tommeren

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : rhexis

Dato : 12-03-03 18:53

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> wrote in message

> Der er plads til flere, håber bl.a. CopyMagazine vil skrive lidt, og
> så er der hele offline verdenen. Det ville være rart med lidt i
> luften, lidt på papir og på 29tommeren

Skriv til Politiken. Det må lige være noget for deres filmsektion.

--
rhexis

Fra : / / dentro / /

Dato : 12-03-03 17:53

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

"Tidligere har dk.kultur.film i en lignende aktion, været medvirkende til at
Sandrew/Metronome genudgav Bjergkøbing Grand Prix på DVD, hvorfor vi tror på
at det heller ikke denne gang er umuligt at få firmaet til at ændre mening."

Okay, det vidste jeg sq ikke. Hvordan solgte den? Dårligt, okay, eller meget
godt?

/ / dentro / /

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-03-03 13:32

Det er én af Sandrew/Metronome guldæg! ifølge dem selv - jeg kan kun
opfordre folk til at ringe til dem og høre - og når de så alligevel snakker
med dem - så hør lige hvordan det går med Valhalla: tlf: 39154900

Til folk i Silkeborg området kunne det måske være en idé at høre lokal radio
i dag.

--
Jesper

Fra : Don G.

Dato : 13-03-03 13:44

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev...
> Til folk i Silkeborg området kunne det måske være en idé
> at høre lokal radio i dag.

Jeps - de har nemlig interviewet vores egen Winding

Læs teaseren her:
http://shorterlink.com/?3ZO6OQ

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac, ['ner:diak], radical nerd - nerd of nerds
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Jacob

Dato : 13-03-03 15:13

Jesper Winding wrote:
> [...]
> 39154900
>
> Til folk i Silkeborg området kunne det måske være en idé at høre

Mon ikke de har bedre ting at foretage sig end at blivet ringet op af nogle
Valhalla fans hele tiden.

--
Jacob

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-03-03 15:42

Det vil jeg da ikke håbe :) Ellers skal vi åbenbart gøre noget mere...

--
Jesper

Fra : Jacob

Dato : 13-03-03 15:48

Jesper Winding wrote:
> Det vil jeg da ikke håbe :) Ellers skal vi åbenbart gøre noget mere...
>
> --
> Jesper

Saml 20 mand eller hvor mange du nu kan finde og gå gennem Strøget med
plakater hvor i kræver Valhalla på DVD. Hvis det bliver en lidt større
demostration er det vist noget man skal aftale med Politiet

--
Jacob

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-03-03 15:58

Hæhæ - jah, mulighederne er sq mange - vi er kun lige startet :)

--
Jesper

Fra : Plato

Dato : 12-03-03 18:23

Undskyld..Det er mig der har taget fejl.

Filmland er ikke med...Sorry.

-- /Plato