Plastimo rullefoksystem
Fra : Ole Axelsen

Dato : 13-03-03 09:53

Jeg overvejer, at købe et Plastimo 608S rullefoksystem til min Darina 23.
Det er rimeligt billigt, knap 5000 kr incl line og blokke. Er det pengene
værd?

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Steffen Skov

Dato : 13-03-03 17:34

Det system har jeg haft på en Ohlson 22 og en Maxi 68. Det fungerer
upåklageligt og er nemt at påsætte.

--
Hilsen
Steffen

remove "X" in email-adress
sskov@vip.cybercity.dk

---

Fra : Per

Dato : 13-03-03 17:58

Min oplevelse er også kun positiv med denne rullefok

_/) Per

Fra : Ole Axelsen

Dato : 13-03-03 18:27

"Per" <Per@jungersen.net> skrev i en meddelelse
> Min oplevelse er også kun positiv med denne rullefok

Hej.

Tak for svarene. Jeg har også allerede været ude og købe det. Til min
overraskelse følger der slæder med, som man kan sætte løjerterne fra det
oprindelige sejl i, og dermed spare at få sejlene syet om. Er det mon
anbefalelsesværdigt, eller er det bedre, at ofre de sidste penge på
omsyningen?

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Steffen Skov

Dato : 14-03-03 16:00

Hvis du kan finde en billig sejlmager, kan det godt betale sig. Forliget
kommer til at ligge i hulkelen og der bliver ændret lidt på faconen i
sejlet. Et nyt sejl koster immervæk 6000 - 10000kr. De ekstra slæder har jeg
sat i krydsfokken, så er der et nødsejl.