Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Manual til Olympus C-860L
Fra : Thomas Voller

Dato : 13-03-03 21:28

Hej NG.

Jeg har overtaget et gammelt Olympus C-860L digitalt kamera. Desværre er
manualen gået tabt et sted på vejen. Er der nogen der ved, hvor man kan
støve sådan en op? Gerne et sted på nettet.

Alternativt: Kan en eller anden forklare mig de forskellige knappers
funktioner? Jeg synes ikke det virker så fantastisk logisk opbygget...
Konkret problem: Kan man få kameraet til at formatere hukommelseskortet? Jeg
har noget rod med billederne ikke bliver gemt på kortet, selv om kameraret
ihærdigt forsøger at skrive til kortet. Tænkte en formatering kunne rette op
på det problem.

Mvh. Thomas.

Fra : Knud Iversen

Dato : 13-03-03 22:02

"Thomas Voller" <voller@voller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ihærdigt forsøger at skrive til kortet. Tænkte en formatering kunne rette

hvis 840 og 860 virker ens
tryk blits og slet samtidig
de to knapper ovenpå kamera ved siden af udløserknappen
herefter ok/udløseren
Mvh Knud

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 16-03-03 09:42

Ja den findes ikke hos Olympus men dette apparat skulle vist være identisk med dit og her er en meget grundig beskrivelse af knapper:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/D360/D360A.HTM

Mvh
Jørgen