hjælp !!
Fra : Lone Kristensen

Dato : 13-03-03 13:04

hejsa med jer..
min hun killing er ved at drive mig til vanvid. den er et år til maj hun er
kommet i løbetid dvs. førstegang d. 1 marts men har faktisk været det lidt
hele tiden siden er det normalt så længe ?? hvor tit er de i løbetid og hvor
længe af gangen ? det er en inde kat, og jeg overvejer meget p-piller til
hende da min store kastrat er blevet meget irriteret og sur hele tiden.
håber på et svar
hilsen Lone

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-03-03 13:24

Skal du ikke bruge hende til avl, skulle du få hende kastreret hurtigst
muligt.

Ellers giv hende en p-pille når hun er mindst i løbetid, men få hende
undersøgt først, som du beskriver hende (altid i løbetid) kan hun have
hormonforstyrrelser.

En hunkat kan komme i løbetid med en uges mellemrum, og hver løbetid varer
ca. 1 uge. Bliver den ikke parret kan løbetiderne dog blive længere og
pauserne kortere.

P-piller er noget fanden har skabt, det forøger risikoen for mange sygdomme
bl. a. kræft og sukkersyge

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats