Til Melissa.
Fra : Ann K.

Dato : 12-03-03 10:41

Miauuuuu, mavvv, miihhhh, miauuuuuu Mav! *spin*
Hilsen Saga

_______ ________
I I I I
I______ I I_______I
_______ ________
I I I I
I______I I_______I

Og oversættelsen lyder;
Til lykke med fødselsdagen... Håber du får masser af rejer!

Mvh Ann

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-03-03 12:54

Hej
Også et stort tillykke herfra, både til Melissa (der vist bliver ældst), men
også til de to øvrige fødselarer: Hampus og Fontana.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-03 18:55

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Hej
> Også et stort tillykke herfra, både til Melissa (der vist bliver ældst), men
> også til de to øvrige fødselarer: Hampus og Fontana.

To mere med fødsdag i dag tillykke med jer og ja Melissa bliver nok
ældst med sine i dag 14 år...

Tak og spinn fra Melissa

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-03-03 23:52

> Også et stort tillykke herfra, både til Melissa (der vist bliver ældst),
men
> også til de to øvrige fødselarer: Hampus og Fontana.
> Hilsen Vibeke

Tak tak, men ups, så er det vist ikke lige nu, at jeg skal sige, at jeg har
haft så travlt med mine egne dårligdomme, at jeg helt har glemt Hampus's
fødselsdag :-/

M.v.h.
Lise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-03-03 23:52

Og forresten tillykke til Melissa og Fontana *S*

M.v.h
Lise

Fra : Ann K.

Dato : 13-03-03 10:02

Hejsa.
Hi - jamen jeg anede ikke at der var to andre misser, som havde fø's'da'

Kom bare i tanke om for nogle dage siden at Melisa, da havde her i marts
og tjekkede så via hjemmesiden... der for kunne jeg sende en hilsen
Men sæ'fø'li' skal Hampus og Fontana da også have et stort (og
forsinket) til lykke

Mvh Ann

Fra : Trine Piltoft

Dato : 12-03-03 17:19

Piltoft´s misserne vil da også lige sende en lykønskning til Melissa og de
andre der har fødselsdag idag. Mon ikke nok der vanker lidt lækkerier i
madskålen

Mvh. Trine & co.

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-03 19:00

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> writes:

> Piltoft´s misserne vil da også lige sende en lykønskning til Melissa og de
> andre der har fødselsdag idag. Mon ikke nok der vanker lidt lækkerier i
> madskålen

Tak & spinn jow da rejer til Melissa i hvertfald, selvom det var ved
at gå galt fordi jeg først glemte at købe dem..*gys* Heldigvis nåede
jeg ikke mere end et par 100 meter væk og kunne lige vade tilbage igen..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-03 18:53

"Ann K." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> writes:

> Miauuuuu, mavvv, miihhhh, miauuuuuu Mav! *spin*

Miauu spinn miauu meow grrr miaw spinnn

> Hilsen Saga

Hilsen Melissa
> _______ ________
> I I I I
> I______ I I_______I
> _______ ________
> I I I I
> I______I I_______I
>
> Og oversættelsen lyder;
> Til lykke med fødselsdagen... Håber du får masser af rejer!

I oversættelse :
Tak spinn, fik rejer men ham mennesket ville have at de skulle tøes op
først grrr, men så fik jeg dem også spinnn

Fra : Birgitte

Dato : 13-03-03 10:23

> Miauuuuu, mavvv, miihhhh, miauuuuuu Mav! *spin*
> Hilsen Saga
> Og oversættelsen lyder;
> Til lykke med fødselsdagen... Håber du får masser af rejer!
> Mvh Ann

En forsinket lykønskning herfra, kunne ikke komme på ng i aftes
Missehilsner fra Birgitte og hele True Trust banden
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-03 19:05

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> En forsinket lykønskning herfra, kunne ikke komme på ng i aftes
> Missehilsner fra Birgitte og hele True Trust banden
> www.truetrust.dk

Tak *spinnn*
Fra Melissa...