Ny hvalp bestilt!
Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-03-03 00:10

Så er min kommende Flatcoat tæve bestilt.

Far: JWW-02 Moonstruck Daredevil
Mor: Cariena's Fourty Eight Three

Forventet fødsel er den 8/4 og moderen er testet gravid. Desværre er der
flere der har bestilt en tæve fra netop denne kombination, så kryds hvad
krydses kan... Og så må tiden ellers godt skynde sig at gå!

Rinnie

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-03-03 14:06

Hej Rinnie
Tillykke med det, vi håber at de andre springer fra, det sker jo ind imellem
at folk ikke gider at vente så længe.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Mari

Dato : 13-03-03 20:17

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er min kommende Flatcoat tæve bestilt.

Er jeg gået glip af noget - skulle du ikke flytte til England
og have de hunde "opmagasineret"???

/Mari

Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-03-03 20:59

> Er jeg gået glip af noget - skulle du ikke flytte til England
> og have de hunde "opmagasineret"???

Nej, kunne ikke undvære Balto i den tid det to' at få tilladelse til at
indfører ham og mine unger har fået så mange dejlige venner her i byen, så
vi bliver

Rinnie