usenet og nyheder kan ikke bruges...hvad g~
Fra : skingur

Dato : 12-03-03 22:19

Det er ikke længere muligt at besvare hinandens spørgsmål og føre lange
spændende tråde over nyheder/usenet længere. Hva gør vi så? Bruger
"spørgsmål" og lader alt være til 1 point med mindre det er regulære
spøgsmål man VIRKELIG gerne vil have svar på eller hvad synes I????
Kh en Christina, der har savnet alle de kandu-popups, der plejer at
komme når hun arbejder v. computeren!

http://www.kandu.dk/

Fra : Smat

Dato : 13-03-03 09:58

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spøgsmål man VIRKELIG gerne vil have svar på eller hvad synes I????
> Kh en Christina, der har savnet alle de kandu-popups, der plejer at

Dette er ikke et svar bare en undren. Er du selv opmærksom på ar dine
svar/indlæg bliver sendt afsted to gange? Eller er det bare min computer der
er mærkelig?

MVH
Margrethe

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-03 17:01

Thu, 13 Mar 2003 09:58:20 +0100, "Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> wrote:
> [...]

>svar/indlæg bliver sendt afsted to gange? Eller er det bare min computer der

Nej! De er 2 ens indlæg fra hende.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com/ webmaster@***sonpet.com
Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\