Ryster
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-03-03 20:37

Godaften

Jeg har opserveret noget underligt ved Nicki. Tit når har ligger og sover,
kan han finde på at ligge og ryste som hvis han frøs, er der nogen der ved
hvorfor han gør det eller nogen der har set det samme på deres hund(e)?

mange hilsner fra

Bolette

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 12-03-03 22:01

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvorfor han gør det eller nogen der har set det samme på deres hund(e)?

Hejsa Bolette

din hund har en spændende drøm, de kan også gø når de sover.

Hilsen Sanne

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-03-03 22:14

Hej Sanne

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> din hund har en spændende drøm, de kan også gø når de sover.

Jeg tror desværre ikke det er årsagen ( det skal lige siges at det ikke er
noget jeg er særlig bekymret over, bare nysgerrig ), for jeg ser tydlig
forskel hvis han drømmer og når han bare ligger og små ryster. Når han
drømmer små bjæffer han også ( som du nu også skriver ) men spjætter meget
mere, endvidre han kan også godt finde på at små ryste med åbne øjne.

Men alligevel tak for dit svar

mange hilsner fra

Bolette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-03-03 23:38

> [...]
> hvorfor han gør det eller nogen der har set det samme på deres hund(e)?

Hej Bolette

Der behøver ikke være noget unormalt i det. Det kan være han bare har en god
og befriende rem søvn. Det kan du nok lettest se, ved at betragte
øjenlågene, for så vil man normalt også kunne se, at øjnene også bevæger
sig. Som hovedregel må det dog siges, at rem søvn forekommer først sent i
søvnforløbet, det ved jeg ikke om det er tilfældet med netop din hund.

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 13-03-03 22:43

On Wed, 12 Mar 2003 20:37:24 +0100, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrotd:

> [...]
>hvorfor han gør det eller nogen der har set det samme på deres hund(e)?

.............Måske fryser han ? prøv at ligge et tæppe omkring ham, det
kan jo være at det trækker hvis det er på gulvet han sover, så få ham
til at ligge sig et andet sted.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-03-03 23:51

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> ............Måske fryser han ? prøv at ligge et tæppe omkring ham, det
> kan jo være at det trækker hvis det er på gulvet han sover, så få ham
> til at ligge sig et andet sted.

Ja, måske er det det han gør, og jeg vil da prøve det med tæppet. Det er nu
ikke gulvet han ligger på, men sofaen, men derfor kan det jo godt trække,
faktiske render kæresten og jeg også rimelig tit rundt og fryser ( vi kan jo
bare tage en ekstra trøje på ), så hvorfor skulle Nicki egentlig ikke også
det. Tak for tippet med tæppet, så lange havde jeg ikke selv tænkt *G*.

Mange hilsner fra

Bolette