Scalarer
Fra : Cyberbar

Dato : 13-03-03 16:57

Hejsa er der en som kan hjælpe ?

Jeg har 3 scalaer som står meget stille i toppen af mit akvarie, tillige med
ligger de næsten vandrette. Jeg har 9 andre scalaer, som der ikke ser ud til
at være noget med. Er der en som kan fortælle, hvad der kan være galt.
Og de har ikke fået spiritus *GG*

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------
Med venlig hilsen
Cyberbar
www.cyberbar.dk
ICQ: 32079631
----oooO
----(----)---
-----\--(------(---)
------\_)------)--/
---------------(_/

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 17:18

Cyberbar skrev:

> [...]
> tillige med ligger de næsten vandrette. Jeg har 9 andre scalaer,
> som der ikke ser ud til at være noget med. Er der en som kan

Det kunne være iltmangel.
Hvor stort et akvarium har du til disse 12 scalarer og hvor store
er scalarene? Det kan også være fordi at de tre af dem får bank,
men det ville du nu nok have opdaget hvis de gjorde (?).

Madsen.

Fra : Cyberbar

Dato : 13-03-03 17:58

Mit kumme er på 325l og det er ikke iltmangel tror jeg, da der også er andre
fisk i, som lever i bedste velgående. Jeg har 12 scalaer som har gået sammen
i flere år. Så det er ikke fordi de slås, for de er nu meget rolige over for
hinanden.

Cyberbar