MS Windows
briani 27239
Win 2000 problem
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-03-03 00:46

Hej gruppe

Jeg har et problem med min win 2000, som følger.

Når jeg starter visse programmer, f.eks. word 2000 starter programmet, men
kort efter kommer
der en fejl meddelelse, "WinWord.exe har genereret en fejl og lukkes af
windows. programmet skal
genstartes" Der oprettes en fejllog.

Og det fortsætter det med hver gang jeg starter, er det et kendt problem, og
hvordan kan man løse det?

Jeg her prøvet at geninstallere word og de andre programmer der kommer med
denne fejl.
Excel kører udmærket.

Håber på at nogen har kendskab til problemet.
Jan Rasmussen

Fjern XXX Når du svarer på min E-mail

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 00:52

Jan Rasmussen skrev:

> "WinWord.exe har genereret en fejl og lukkes af windows.
> programmet skal genstartes" Der oprettes en fejllog.

Hvad står der i den fejllog?

Madsen.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-03-03 02:37

Aner det ikke, ved ikke hvor de gemmer denne fejl log...

Fra : Anders Lund

Dato : 16-03-03 10:14

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> programmet, men kort efter kommer
> der en fejl meddelelse, "WinWord.exe har genereret en fejl og lukkes

Opdater til seneste service pack.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-03-03 21:41

Tja... et godt forslag, men alle updates er installeret *SUK*