MS Windows
briani 27239
CPU brug = 100%
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 21:30

Hejsa
Det står der altid i min taskmanager og keh kan også mærke det på
maskinen. Nogen bud på hvorfor Xp systemet bruger så meget processor?
Jeg kører WinXp Sp1 Dk.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 21:40

Billed postet i dk.binaer

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 22:37

Morten Bowman Hansen skrev:

> Nogen bud på hvorfor Xp systemet bruger så meget processor?

Virus eller spyware måske.

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 23:04

On Thu, 13 Mar 2003 22:36:42 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Virus eller spyware måske.

Begge er checket. Tror jeg formatterer. Jeg synes generelt den har
drillet siden Sp1. Er sp1a bedre?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 23:13

Morten Bowman Hansen skrev:

> Begge er checket. Tror jeg formatterer. Jeg synes generelt den har
> drillet siden Sp1. Er sp1a bedre?

Den eneste forskel på SP1 og SP1a er mig bekendt at SP1a ikke har
Microsofts Java Virtual Machine (JVM) med i pakken.

Derimod har jeg en personlig tro på at det er langt langt bedre at
få SP1 ind sammen med en frisk installation af WinXP og allerbedst
hvis man integrerer SP1 (eller SP1a) på sin WinXP-cd så man får SP1
ind med det samme under installationen. Det har jeg ikke fortrudt
at jeg har gjort i hvert tilfælde. Hvis jeg orkede så ville jeg gøre
det samme på min Win2000-installation for den bliver altså mere og
mere sær, men den har jeg også blot opgraderet med en ny servicepack
hver gang der er kommet en sådan på gaden.

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 23:22

On Thu, 13 Mar 2003 23:13:10 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>mere sær, men den har jeg også blot opgraderet med en ny servicepack
>hver gang der er kommet en sådan på gaden.

Min _er_ en integreret Sp1
Jeg migrerede den efter foreskrifterne.
Nå men nu får den en format e:

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 23:28

Morten Bowman Hansen skrev:

> Min _er_ en integreret Sp1

Nå, så lyder det da først underligt. Så tror jeg nu nærmere at du
bruger et eller andet program eller måske driver som laver kaos i
systemet.

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-03-03 01:29

On Thu, 13 Mar 2003 23:28:26 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Nå, så lyder det da først underligt. Så tror jeg nu nærmere at du
>bruger et eller andet program eller måske driver som laver kaos i
>systemet.

Så er der formatteret. Og nu står den på 1% )

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 01:55

Morten Bowman Hansen skrev:

> Så er der formatteret. Og nu står den på 1% )

Ikke så ringe endda. :)
Måske det var en god idé at få lavet et image af installationen
når alt kører som det skal. Så slipper du for at skulle formatere
og starte forfra en anden gang.

Madsen.

Fra : Tommy

Dato : 14-03-03 08:54

On Fri, 14 Mar 2003 01:54:33 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Ikke så ringe endda. :)
>Måske det var en god idé at få lavet et image af installationen
>når alt kører som det skal. Så slipper du for at skulle formatere
>og starte forfra en anden gang.

Jahh.. eller bare lave et restore-point? :)
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-03-03 12:24

wrote:

>Ikke så ringe endda. :)
>Måske det var en god idé at få lavet et image af installationen
>når alt kører som det skal. Så slipper du for at skulle formatere
>og starte forfra en anden gang.

Har et image af min Sp1, men den turde jeg ikke smide ind igen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 13:55

Tommy skrev:

> Jahh.. eller bare lave et restore-point? :)

Jahh, hvis det så virker når man har brug for det.

Madsen.