MS Windows
briani 27239
cookies.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 13-03-03 19:46

Hej.

Jeg har en maskine med WIN98SE-DK, og IE6.0.

Jeg kan ikke få sat cookies "on".

Er der nogen, der kan hjælpe her ??

mvh Erik.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-03-03 20:06

Hej Erik Jakobsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har en maskine med WIN98SE-DK, og IE6.0.
>
> Jeg kan ikke få sat cookies "on".

Nu kender jeg ikke IE6, men det er formentlig ligesom IE5.5 (og alle
5'erne for den sags skyld):
Indstillinger -> Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Sikkerhed

Her går du så ind i Brugerdefineret niveau og bestemmer dels, om
cookies skal tillades, og dels om de skal forblive på maskinen eller
slettes, når IE lukkes.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 13-03-03 20:25

>Nu kender jeg ikke IE6, men det er formentlig ligesom IE5.5 (og alle
>5'erne for den sags skyld):
>Indstillinger -> Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Sikkerhed

Ja det er det. Men går jeg ind på f.eks msn.dk, får jeg at vide, at
cookies ikke er sat.

>Her går du så ind i Brugerdefineret niveau og bestemmer dels, om
>cookies skal tillades, og dels om de skal forblive på maskinen eller
>slettes, når IE lukkes.

Ok tak for svaret

mvh Erik.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-03 20:16

Erik Jakobsen <erik@urbakken.dk> skrev :

>Er der nogen, der kan hjælpe her ?

Det kan de i news:dk.edb.internet.software.browser

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 13-03-03 20:26

>Det kan de i news:dk.edb.internet.software.browser

UNDSKYLD, at jeg gjorde mig bemærket ved, at være i en forket NG

mvh Erik.

Fra : Klitgaard

Dato : 13-03-03 20:26

http://www.google.com/cookies.html

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af