MS Windows
briani 27239
XP slide show, ændre delay?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-03-03 19:20

Kan man det? Altså ændre hastigheden for showet?
Erik

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 07:52

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote in message news:<b4qi2d$e3l$1@sunsite.dk>...
> Kan man det? Altså ændre hastigheden for showet?
> Erik
Hej
Er det et indbygget i XP, eller er det et externt
program du bruger?
Hilsen: Leo

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-03-03 13:41

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
> program du bruger?
> Hilsen: Leo

Jeg tænker på det der er integreret i XP!
Erik

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 19:05

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote in message news:<b4siir$rkt$1@sunsite.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg tænker på det der er integreret i XP!
> Erik

Det ser ikke ud til at det kan gøres i selve progammet,
men du kan prøve med en tricky måde - lav en genvej på
skrivebordet og søg efter: ssmypics.scr (diasshowet billeder)
og der kan du ændre hastigheden, håber du kan bruge svaret.
Hilsen: Leo

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 19:22

> [...]
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg tænker på det der er integreret i XP!

Jeg skulle ha´skrevet at du skal ind omkring pauseskærm
for at ændre hastigheden - sorry
Leo