MS Windows
briani 27239
ændring af tekst
Fra : goofy

Dato : 13-03-03 18:39

Hej Ng

For et stykke tid siden fik jeg hælp til at ænder teksten i Explorer -
således når jeg starter op er det min tekst der kommer op.

Kan man også gøre dette i Outlook Express? Hvis ja hvordan?

På forhånd tak

Steen Vinbæk

Fra : Gevaldi

Dato : 13-03-03 19:10

goofy skrev:
> [...]
> således når jeg starter op er det min tekst der kommer op.
>
> Kan man også gøre dette i Outlook Express? Hvis ja hvordan?

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{4F973E97-4DE9-426D-A356-29FCC979F3F1}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0

Opret en ny strengværdi og rediger så
det navn du vil have stående.

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-03 19:48

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev :

>Opret en ny strengværdi og rediger så